شهرداری ۹۰ ساله خاش ۷۰۰ هکتار معبر خاکی دارد

شهردار خاش گفت: این شهرداری با سابقه ۹۰ ساله خود همچنان درگیر آسفالت حدود ۷۰۰ هکتار معبر خاکی در این شهر و روستا‌های اقماری آن است.

شهرداری ۹۰ ساله خاش ۷۰۰ هکتار معبر خاکی داردبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  عبدالمجید تمندانی  شهردار خاش گفت : شهرداری خاش به سبب فقر و محرومیت مردم این شهر نمی‌تواند به نیاز‌های شهر و شهروندان پاسخ دهد و متکی به حمایت‌های دولتی است.

وی اظهار کرد: با وجود همه مشکلات نهضت آسفالت معابر در نقاط مختلف این شهر با هدف اجرای عدالت و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در دستور کار شهرداری است.

شهردار خاش بیان کرد: عملیات گسترده آسفالت و لکه گیری معابر با رعایت اصول فنی و زیرسازی‌های لازم با کیفیت مطلوب در حال انجام است.

وی افزود: عملیات لکه گیری و آسفالت معابر شهر خاش با هدف سهولت تردد شهروندان، ارتقا کیفی، بهسازی معابر و مناسب سازی محیط، سیما و منظر شهری اجرا می‌شود.

تمندانی ادامه داد: امیدواریم با اجرای فعالیت‌های عمرانی بتوانیم برای حل مشکلات و معضلات این شهر گام‌های اساسی برداریم.

وی اظهار کرد: با توجه به سابقه ۹۰ ساله شهرداری خاش خاکی بودن کوچه‌ها و معابر این شهر زیبنده شهروندان فهیم آن نیست از این رو ما از ابتدای کار، برنامه اصلی خود را آسفالت کردن معابر قرار داده ایم که خوشبختانه پیش از این آسفالت بسیاری از کوچه‌ها و معابر خاکی و روکش آسفالت قدیمی در دستور کار مدیریت شهری بوده است.

شهردار خاش ادامه داد: آسفالت خیابان‌های جنب دانشگاه آزاد ورودی کارخانه سیمان، شهید صیاد شیرازی، جمهوری و مولوی عبدالستار، ادامه خیابان کمربندی ۷۰ متری از صیاد تا جاده کارخانه سیمان انجام شده و آسفالت خیابان شهید خراشادیزاده و لکه گیری معابر سطح شهر در حال انجام است.

تمندانی افزود: آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌ها یکی از درخواست‌های اصلی شهروندان خاش بوده به همین دلیل در حال حاضر واحد عمران شهرداری، عملیات آسفالت معابر را در دستور کار قرار داده است.

انتهای پیام/ع

شهرداری، عملیات آسفالت معابر را در دستور کار قرار داده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار