مرگ عابر پیاده در برخورد با کامیونت در ساوه

مرد ۶۴ ساله ساوجی در برخورد با خودروی کامیونت ایسوزو فوت کرد.

مرگ عابر پیاده در برخورد با کامیونت در ساوهبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،ساعت ۸:۴۵ دقیقه صبح امروز بر اثر برخورد یک دستگاه کامیونت ایسوزو با عابر پیاده ۶۴ ساله در بلوار سید جمال الدین اسد آبادی شهرستان ساوه، عابر پیاده بر اثر شدت جراحات وارد شده پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

سرهنگ پرویز اسدی فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در تشریح جزئیات این حادثه گفت: بنا بر اعلام مرکز فوریت‌های پزشکی ۱۱۰ استان مبنی بر وقوع یک فقره حادثه رانندگی در شهرستان ساوه بلافاصله گشت انتظامی شهرستان در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی‌های پلیس مشخص شد یک دستگاه خودروی کامیونت ایسوزو در ساوه با عابر پیاده ۶۴ ساله برخورد و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

سرهنگ " پرویز اسدی " در پایان اظهار داشت: علت این حادثه دلخراش بی احتیاطی راننده کامیونت در حرکت دنده عقب اعلام شده است.

گفتنی است هادی ملکی رئیس دادگستری شهرستان ساوه در سومین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم و آسیب شهرستان ساوه در آذر ماه ۹۷ گفت:این شهرستان رکورددار بیشترین آمار فوتی متاثر از تصادفات درون شهری در سطح استان مرکزی است.

انتهای پیام/ی

بی احتیاطی کامیونت جان یک نفر  را در ساوه گرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.