کد خبر: ۶۹۲۶۳۶۷
گروه : قم » قم
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹

سرمست با حضور در مرکز سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) به صورت مستقیم به مشکلات مردمی رسیدگی کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ، بهرام سرمست استاندار قم با حضور در مرکز سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) به صورت مستقیم به مشکلات مردمی رسیدگی کرد.

مرکز سامد استان از سال ۸۸ فعالیت خود را در استانداری آغاز کرد که با دریافت شکایات و درخواست‌های مردمی، آن‌ها را به دستگاه‌های مربوطه ارجاع می‌دهد و مشکلات را تا رسیدن به نتیجه پیگیری می‌کند.

سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت با ۸ کارشناس در ۴ گروه ارتباط و مشاوره، پیگیری و نظارت، تحقیق و توسعه، فناوری اطلاعات مشکلات مردمی را پیگیری می‌کند.

مردم استان می‌توانند با شماره گیری تلفن گویای ۱۱۱ از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴ مشکلات خود با دستگاه‌های اجرایی را مطرح و پیگیری نمایند.

انتهای پیام/الف

پیگیری مشکلات مردمی از سوی استاندار قم

پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
سروش خبر
ایتا خبر
ویسپی خبر
گپ خبر
آی گپ خبر
بله خبر
توییتر خبر
اینستاگرام خبر
اپلیکیشن باشگاه خبرنگاران- صفحه خبر