پویش ملی بهار همدلی در دانشگاه علوم پزشکی بابل

شماره حساب بانکی ویژه پویش ملی بهار همدلی در دانشگاه علوم پزشکی بابل افتتاح شد.

جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، از افتتاح حساب ویژه بانکی برای جمع آوری کمک‌های مالی اساتید، کارکنان و دانشجویان در پویش ملی دانشگاهیان ایران بهار همدلی خبر داد.

وی با بیان اینکه پویش بهار همدلی یک حرکت ملی است، افزود: راه‌اندازی پویش ملی دانشگاهیان ایران با عنوان بهار همدلی با جمع‌آوری کمک‌های نقدی دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، برای اسکان دائم آسیب‌دیدگان در حادثه سیل اخیر است، که با احداث واحد‌های مسکونی کاملاً تخریب شده مرهمی بر درد‌های هموطنان باشیم.

جلالی با اعلام شماره حساب  ۱۰/۶۴۸۶۶۶۱/۱  و  شماره کارت ۵۰۴۱۷۲۱۰۷۱۵۴۱۴۲۰  نزد بانک رسالت با نام دانشگاه علوم پزشکی بابل، گفت: این حساب با امضای رئیس دانشگاه، پورامیر معاون فرهنگی و امور دانشجویی و همچنین امضای گنجی به عنوان استاد معتمد برای دریافت کمک‌های جامعه دانشگاهیان در پویش ملی بهار همدلی افتتاح شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل با بیان اینکه اعضای هیات رییسه و مدیران دانشگاه به پویش ملی بهار همدلی پیوستند، افزود: از اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه‌علوم پزشکی بابل خواست در تأمین منابع مالی مورد نیاز برای ساخت منازل مسکونی خسارت دیدگان سیل اخیر که منازل آنان کاملاً تخریب شده است، مشارکت نمایند و کمک‌های نقدی خود را به حساب مشخص شده واریز کنند.

وی گفت: این پویش در کمال شفافیت واریزی وجوه هر دانشگاه را اعلام نموده و خانه‌های ساخته شده از سوی هر دانشگاه را در معرض دید همه شرکت‌کنندگان پویش قرار خواهد داد.

جلالی افزود: از آغاز حادثه سیل و در ایام نوروز گروه‌ها و نهاد‌های مختلف از دانشگاه و در قالب گروه‌های جهادی و درمانی در مناطق سیل زده حضور فعال داشتند.

وی گفت: کمک‌های نقدی و غیرنقدی در دانشگاه و بیمارستان‌های تابعه جمع آوری و در قالب بسته‌هایی با اقلام بهداشتی ویژه بانوان و کودکان و مواد غذایی تهیه و ارسال گردید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل افزود: ما در این دانشگاه یک رنگ و یک صدا به این پویش می‌پیوندیم تا با همگامی دانشگاهیان سراسر کشور بکوشیم، در این حرکت خداپسندانه قدم کوچکی برداریم.

انتهای پیام/ م

افتتاح پویش ملی بهار همدلی در دانشگاه علوم پزشکی بابل

برچسب ها: علوم پزشکی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.