پایان بازسازی چمن ورزشگاه حافظیه شیراز

رییس اداره ورزش و جوانان شیراز گفت: زمین چمن ورزشگاه حافظیه بازسازی و آماده تحویل به هیات فوتبال است.

پایان بازسازی چمن ورزشگاه حافظه شیراز

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اردشیر حسن زاده با بیان اینکه کار بازسازی چمن ورزشگاه حافظیه به پایان رسیده، اظهار کرد: در بازسازی چمن این ورزشگاه از باکیفیت‌ترین چمن‌ها استفاده شده است.

وی ادامه داد: چمن ورزشگاه حافظیه به عنوان یکی از اصلی‌ترین استادیوم‌های فوتبال شیراز در سال‌های گذشته کیفیت مطلوبی نداشت و نیاز به بازسازی اساسی داشت و به همین منظور بازسازی چمن این ورزشگاه از سال گذشته آغاز شد که در این راه از بهترین کارشناسان برای بازسازی این چمن استفاده شد.

رییس اداره ورزش و جوانان شیراز تصریح کرد: هم اکنون استادیوم فوتبال حافظیه با بهترین کیفیت چمن آماده تحویل به هیات فوتبال است و در روز‌های آینده این تحویل انجام خواهد شد.

حسن زاده گفت: هم اکنون موضوعی که قابل توجه و تاکید ویژه است حفظ و نگهداری چمن این ورزشگاه است چرا که چمن در صورت رسیدگی نکردن، خیلی زود کیفیت خود را از دست می دهد.

وی اظهار کرد: با توجه به تخصیص بودجه از سوی مدیرکل ورزش و جوانان برای نگهداری چمن باید این موضوع به صورت ویژه در نظر گرفته شود.

حسن زاده افزود: در برآورد اولیه برای بازسازی چمن نزدیک به یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار پیش بینی شده بود که با استفاده از بهترین کارشناسی‌ها این بازسازی تنها با ۱۶۰ میلیون تومان انجام شد.

رییس اداره ورزش و جوانان شیراز بیان کرد: با نظر مساعد مدیر کل ورزش و جوانان، نور ورزشگاه حافظیه نیز به زودی بازسازی خواهدشد تا شرایط برگزاری مسابقات در زیر نور نیز در این ورزسگاه مهیا شود.

انتهای پیام/چ

بازسازی چمن ورزشگاه حافظه شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار