ویژگی جدید Duplex؛ قابلیت جذاب دستیار هوشمند گوگل

گوگل دستیار هوشمند خود را ارتقا داده و ویژگی‌های جدیدی را به آن افزوده است تا بتواند خدمات بیشتری را به کاربران خود ارائه دهد.

ویژگی جدید Duplex قابلیت جذاب دستیار هوشمند گوگلبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با وجود خدمات گسترده‌ای که هم‌اکنون دستیار صوتی گوگل به کاربران ارائه می‌دهد اما این شرکت هم چنان در حال توسعه خدمات و دامنه عملکرد این سرویس پیشرفته و محبوب خود است. دستیار هوشمند گوگل تا پیش از نسخه جدید که به تازگی ارائه شده است قادر بود به راحتی با رستوران محبوب شما تماس بگیرد و حتی میزی را برای شما رزرو کند.

ولی در نسخه جدید این دستیار هوشمند گوگل این ویژگی‌ها بسیار ارتقا یافته و توانمندی‌های این سرویس بیشتر از گذشته شده است. این دستیار هوشمند به واسطه بهره‌مندی از ویژگی Duplex در حالت آنلاین عملکرد شگفت انگیز داشته رزرو میز در رستوران، خرید بلیط سینما و حتی درخواست تاکسی اینترنتی تنها بعضی از خدماتی است که ارائه می‌دهد.

البته تمامی اطلاعات ارائه شده در مورد Duplex هنوز به صورت غیررسمی است و تا زمان معرفی رسمی این سرویس پیشرفته دستیار هوشمند گوگل در اواخر سال جاری میلادی، باید صبر کرد. با توجه به تحول بزرگ در سرویس‌های خدمات آنلاین و آفلاین و مجهز شدن بسیاری از دستگاه‌ها به قابلیت ارتباط با کاربر و اجرای فرامین صوتی او، بسیاری از شرکت‌های فناوری بزرگ دنیا در راه تکامل و توسعه دستیارهای هوشمند گام برداشته‌اند. گوگل نیز بهد عنوان یکی از ابر قدرت‌های فناوری در جهان، لزوم توسعه روز افزون ویژگی‌های دستیار صوتی خود را درک کرده و در این مسیر قدم بر می‌دارد. 

ویژگی جدید Duplex قابلیت جذاب دستیار هوشمند گوگل

شرکت‌های دیگری مانند سامسونگ، آمازون، مایکروسافت و ... سرمایه گذاری‌های گسترده‌ای در زمینه دستیارهای هوشمند اختصاصی خود کرده‌اند و با تلاش شبانه روزی به دنبال جذب کاربران بیشتر به سمت دستگاه‌های تولیدی خود و روبدن گوی سبقت از یکدیگر هستند. مطمئنا هم اکنون نمی‌توان یکی از این شرکت‌ها را به عنوان قدرت مطلق در زمینه دستیار صوتی معرفی کرد و در بازه‌های زمانی مختلف هر کدام از آن‌ها در جایگاه بهتری از نظر جذب مخاطبان قرار دارد.


بیشتر بخوانید: بازگو کردن تقویم کاری، قابلیت جدید دستیار صوتی گوگل


انتهای پیام/

گوگل ویژگی‌هایی جدید را به دستیار صوتی خود می‌افزاید

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار