استان سمنان میزبان هشتمین دوسالانه ملّی سفرنامه و خاطره نویسی رضوی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از انتشار فراخوان هشتمین دوسالانه ملّی سفرنامه و خاطره نویسی رضوی به میزبانی این استان خبر داد .

استان سمنان میزبان هشتمین دوسالانه ملّی سفرنامه و خاطره نویسی رضویبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،  حجت الاسلام علی اصغر فضیلت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: این جشنواره از سری برنامه‌های جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) و با اهداف اشاعه ­فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت­های فرهنگی و ادبی مرتبط با سیره امام رضا (ع)، ترویج و گسترش فرهنگ سفرنامه نویسی و خاطره نویسی برگزار می‌شود.

وی سفرنامه­ نویسی و خاطره­ نویسی را از بخش‌های این جشنواره بیان کرد و افزود: گروه سنی زیر ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال در هر دو بخش این جشنواره می‌توانند شرکت نمایند.

 حجت الاسلام فضیلت گفت: در این دوره از جشنواره، سفرنامه و خاطره با موضوع زیارت بارگاه حضرت یحیی­ بن ­موسی ­الکاظم (ع) برادر امام رضا (ع) در شهر سمنان و حضرت فاطمه معصومه (س) در شهر قم نیز پذیرفته می ­شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: آثار ارسالی باید در قالب فایل word با فونت B nazanin و سایز قلم ۱۴ ارسال شود، حق چاپ سفرنامه­‌ها و خاطرات ارسالی برای دبیرخانه جشنواره محفوظ خواهد بود که در صورت کیفیت مناسب و فراهم شدن شرایط، با درج اسامی نویسندگان، در قالب کتاب چاپ خواهد شد.

وی مهلت ارسال آثار به این جشنواره را تا ۱۲ مهر ۱۳۹۸ بیان کرد و افزود: اختتامیه این جشنواره نیز هشتم و نهم آبان ماه برگزار خواهد شد.

دوستداران شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به شیوه‌های مختلف از جمله ثبت نام و ارسال اثر از طریق تارنمای شمس توس به نشانی semnan.shamstoos.ir و portal.shamstoos.ir ارسال نمایند.

انتهای پیام / گ

استان سمنان میزبان هشتمین دوسالانه ملّی رضوی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.