توزیع ۱۵ هزار کیسه همیان مولا در فارس

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد فارس از توزیع ۱۵ هزار کیسه همیان مولا برای کمک به روزه داران نیازمند در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدمهدی کارگر معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد فارس با اشاره به حلول ماه مبارک رمضان در خصوص کمک‌های این نهاد به افراد تحت حمایت در این ماه مبارک، گفت: طبق دستورالعمل کمیته امداد مرکزی باید به حداقل ۲۵ درصد از مددجویان تحت حمایت استان فارس، سبد‌های غذایی ۲۰۰ هزار تومانی تعلق گیرد.

وی با بیان اینکه برای تحقق این امر از سوی کمیته امداد استان، برنامه‌های مختلفی در نظر گرفته شده است، یادآور شد: جهت جذب کمک‌های مردمی همه حوزه‌ها دخیل بوده و سعی می‌کنیم کمک‌های خیران و حامیان را به صورت نقدی و طعام، همچون سنوات گذشته به این سمت و سو هدایت کرده و با برنامه ریزی و مدیریت واحدها، هدایا و سبد‌های غذایی را به دست نیازمندان برسانیم.

کارگر ادامه داد: در راستای کمک و مساعدت هر چه بهتر به نیازمندان، تعامل ویژه‌ای با دستگاه‌های مرتبط از جمله سازمان اوقاف و امور خیریه، نمایندگی آستان قدس رضوی، سپاه پاسداران و ... انجام شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد فارس با اشاره به طرح‌های اجرایی اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: امسال برای ماه رمضان، ۱۵ هزار کیسه همیان مولا برای تأمین سبد غذایی به ارزش تقریبی هر بسته ۲۰۰ هزار تومان برای اطعام مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان فارس بین خیران توزیع‌شده که این نهاد در کوتاه‌ترین زمان، نسبت به توزیع اقلام و موادغذایی اهدایی به نیازمندان اقدام می‌کند.

وی با اشاره به سیل امسال و خسارت‌های ناشی از آن در ادامه افزود: تا پایان ماه مبارک رمضان پایگاه‌های امداد رسانی به سیل زدگان کشور در استان فارس برپا خواهد بود که حتی در شب‌های قدر به صورت ویژه در تکایا و امام زادگان و بقاع متبرکه به جمع آوری کمک‌های مردمی جهت ارسال به این مناطق می‌پردازد.

کارگر به نقش موثر مراکز نیکوکاری در حمایت و امداد رسانی به نیازمندان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر تعداد ۱۲۰ مرکز نیکوکاری در سراسر استان در حال فعالیت است که امیدوارم تا پایان سال جاری به ۲۹۰ مرکز برسد. کار اصلی این مراکز جمع آوری کمک‌های خیران محله و شناسایی و کمک به نیازمندان همان منطقه است.
انتهای پیام/م

اجرای طرح مشارکت در تهیه مواد غذایی محرومان در فارس

برچسب ها: کمیته امداد ، تغذیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار