کودکان کرمانشاهی اسباب بازیهای خود را به سیل زدگان اهداء کردند

جشنواره بازی و ورزش کودکان باعنوان مهربانی "اسباب بازی من ، اسباب بازی تو" به جهت کمک به کودکان سیل زده استان لرستان ، در محل سالن ورزشی کانون بسیج ورزشکاران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،بهاره امیری مسئول کمیته بازی ورزش کودکان استان کرمانشاه گفت : جشنواره مهربانی به جهت کمک به کودکان سیل زده استان لرستان ، با حضور بیش از ۳۰۰ کودکان ۶ تا ۹ ساله ، بهمراه تعدادی از خانواده ها ، هدایایی را اهداء نمودند.

وی هدف اصلی از برگزاری همایش ها حرکتی بازی ورزش کودکانه ، معرفی بازیهای حرکاتی در جامعه عنوان کرد و گفت : این بازی ها باعث روحیه ، هم دوستی و همکاری در بین کودکان و باعث شور و نشاط ، خواهد شد.

این مسئول بیان داشت : در این جشنواره ۶ آیتم حرکتی از جمله تعادل ، تقویت عضلات قلبی تنفسی ، رفع پاهای پرانتزی و ضربدری ، هماهنگی عصب عضلانی ، تقویت حس بینایی توجه و تمرکز و تقویت عضلات شانه ، کتف و ساعد را در برخواهد داشت.

وی افزود : اصل کار کمیته ، معرفی بیشتر جامعه به این رشته و کار با کودکان ۳ تا ۶ ، ۶ تا ۸ و ۸ تا ۱۲ ساله بجهت یادگیری حرکات پایه و بنیادین می باشد که در آینده در رشته های تخصصی موفق تر خواهند بود.

امیری در پایان سخنان خود اضافه کرد : جشنواره مهربانی بازی ورزش کودکانه ، کمک به سیل زدگان ، به همت و همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه ، هیات ورزشهای همگانی استان و شهرستان کرمانشاه ، سپاه ناحیه مقاومت شهرستان کرمانشاه ، معاونت مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی ، مهد کودک های مهر آذر به مدیرت مژگان معادی ، پویش به مدیریت زهره داروگری ، ستاره به مدیریت سودابه لاهوتی و گل به مدیریت فاطمه عباس زاده برگزار شد.

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری جشنواره مهربانی به جهت کمک به کودکان سیل زده

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.