باید در مبارزه با قاچاق پوشاک به صورت جدی عمل کنیم

استاندار اصفهان گفت: برای اینکه در راستای افزایش اشتغال، رونق تولید و خودکفایی قدم برداریم و از خروج ارز از کشور جلوگیری شود باید در مبارزه با قاچاق پوشاک به صورت جدی عمل کنیم.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس رضایی استاندار اصفهان در جلسه کمیسیون هماهنگی، نظارت و مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اظهار کرد: یکی از مسئولیت‌های مهم مدیران استان مبارزه با قاچاق کالا و ارز است.

وی با اشاره به قاچاق پوشاک افزود: این موضوع به این دلیل اهمیت دارد که تولید انواع پوشاک با اشتغال بالا و با کمترین سرمایه گذاری صورت خواهد گرفت و مسائل فرهنگی نیز در تولید پوشاک اهمیت بالایی دارد.

استاندار اصفهان گفت: برای اینکه در راستای افزایش اشتغال، رونق تولید و خودکفایی قدم برداریم و از خروج ارز از کشور جلوگیری شود باید در مبارزه با قاچاق پوشاک به صورت جدی عمل کنیم.

وی با اشاره به تشکیل کمیته‌ای استانی برای این امر اظهار داشت: اداره کل اطلاعات، بازرسی، اصناف و تعزیرات حکومتی و دیگر دستگاه‌های ذی‌ربط در این کمیته حضور خواهند داشت.

رضایی اضافه کرد: در این کمیته براساس موازین قانونی و با توجه به هماهنگی خوب بین دستگاه قضایی، تعزیرات حکومتی و اداره کل بازرسی در ابتدا به متخلفان تذکر داده می‌شود و سپس در یک فرجه زمانی با آن‌ها برخورد لازم صورت می‌گیرد.

وی به قاچاق گندم نیز اشاره کرد و افزود: از همه کشاورزان متدین استان درخواست داریم که به خاطر مسائل جنبی فریب معاندین نظام را نخورند و اجازه ندهند که قاچاقچیان با احتکار گندم مشکلاتی را در جامعه ایجاد کنند.

استاندار اصفهان از سازمان‌های مربوطه خواست مبلغ گندمی که در سال جاری از کشاورزان خرید می‌کنند را در اسرع وقت به آن‌ها پرداخت کنند.

وی به کمبود روغن موتور در روز‌های اخیر نیز اشاره کرد و افزود: این کمبود به این دلیل ایجاد شده است که شرکت‌های تولیدی به صورت محدود اقدام به تولید کرده‌اند و با توجه به تمهیدات اتخاذ شده و ابلاغ قیمت‌ها امیدواریم که در روز‌های آینده این کمبود برطرف شود.

انتهای پیام/م

 

جلسه کمیسیون هماهنگی، نظارت و مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اصفهان

برچسب ها: استانداری ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار