مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی خبر داد:

تکمیل استادیوم ثامن‌الائمه (ع) مشهد تا پایان شهریورماه امسال

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: عملیات تکمیل و نوسازی استادیوم ثامن الائمه (ع) مشهد تا پایان شهریورماه امسال به اتمام می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در مجمع انتخاباتی ریاست هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: روز‌های بزرگی برای فوتبال استان در پیش است و امیدواریم پدیده شهر خودرو موفق به کسب سهمیه آسیایی برای اولین بار در استان خراسان رضوی شود و همه باید تلاش کنیم تا با همدلی بین پیشکسوتان و همه اعضای فوتبال موفق به پیشرفت این ورزش در استان شویم.

وی تصریح کرد: تکمیل استادیوم ثامن الائمه (ع) مشهد با سرعت بالا شروع شده، کاشت چمن و اسکوبورد و گازکشی انجام شده و تا ماه شهریور شاهد بهره برداری از مجموعه ثامن خواهیم بود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی اظهار داشت: با همراهی ریاست فدراسیون فوتبال با احداث حدود ۱۰۰ زمین چمن مصنوعی موافقت شده و استادیوم‌هایی نیز در سطح استان تا انتهای سال به بهره برداری خواهد رسید. امیدواریم هرکسی ریاست هیئت فوتبال خراسان رضوی را برعهده می‌گیرد توجه ویژه‌ای به شهرستان‌ها داشته باشد و توجه بسیاری به این بخش باید در نظر گرفته شود.

فتاحی ادامه داد: برگزاری انتخابات در سلامت از اهداف ما است و تلاش هیئت فوتبال خراسان رضوی مبنی بر سالم برگزار کردن انتخابات است و اگر اعتراضی باشد تا قبل پایان مجمع بررسی خواهد شد.

انتهای پیام// ز. م


استادیوم ثامن‌الائمه (ع) مشهد تکمیل می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.