همزمان با ماه مبارک رمضان ؛

بهره مندی ۱۳۰هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان‌غربی از غذای گرم

امسال همزمان با ماه مبارک رمضان ۱۳۰هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان‌غربی از غذای گرم بهره‌مند می‌شوند.

عزیز سهندی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، گفت: امسال به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و همزمان با این ایام ۱۳۰ مددجوی تحت پوشش این نهاد از اطعام غذای گرم بهرهمند می‌شوند.
 
سهندی افزود: همچنین در این ماه مبارک بیش از ۱۱ هزار و ۳۰۰ نفر از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان‌غربی علاوه بر غذای گرم، جیره خشک دریافت می‌کنند.
 
وی با اظهار اینکه طرح اطعام مددجویان همه ساله در ماه مبارک رمضان با مشارکت خیران و حامیان آن‌ها در سطح استان برگزار می‌شود، گفت: امسال نیز در ماه مبارک رمضان ۱۳ هزار و ۵۰۰ خانوار تحت پوشش سبد کالا و جیره خشک به ارزش ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان دریافت می‌کنند.
 
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی در ادامه با بیان اینکه اطعام مددجویان تحت پوشش امسال نیزهمانند سالیان گذشته از نخستین روز ماه مبارک رمضان در استان آغاز شده است، اظهار کرد: در نخستین روز از ماه رمضان امدادگران کمیته امداد استان با تقبل هزینه، میزبان افطاری ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از ایتام و فرزندان محسنین شدند.

سهندی همچنین از اجرای طرح مفتاح الجنه در ماه رمضان خبر داد و گفت: در قالب اجرای این طرح از۲ هزار و ۷۰۰ خانوار هم دیدار و دلجویی خواهد شد. همچنین در این ماه برای یک هزار و ۵۰۰ نفر آموزش‌های قرآنی در رشته‌های مختلف ارائه خواهد شد.
 
سهندی در پایان یادآور شد: مردم خیر و نیکوکار آذربایجان‌غربی می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۳۳۹ نزد شعب بانک ملی، در فریضه الهی اطعام ایتام و نیازمندان مشارکت کنند.
 
انتهای پیام/م
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.