سلطانی فر: امیدواریم تا پایان سال ۹۸ استقلال و پرسپولیس خصوصی شوند

وزیر ورزش و جوانان گفت: کمیته واگذاری پرسپولیس و استقلال با حضور نمایندگان مجلس و سازمان خصوصی سازی تشکیل شده است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از  پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر (وزیر ورزش و جوانان)  در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: رسما اعلام می‌کنم که نظر دولت و وزارت ورزش این است که هرچه سریعتر ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار شود و هر یک روزی که زودتر این اتفاق بیفتد بیشتر مورد استقبال ماست. هم از جهت الزامات بین المللی به این موضوع اصرار داریم هم فکر می‌کنیم باشگاه‌هایی که خصوصی باشند فرایند رشد و توسعه خود را بهتر طی می‌کنند.

وی افزود: استقلال و پرسپولیس خمیر مایه اصلی فوتبال کشور هستند و با خصوصی شدن حتما می‌توانند در خصوص آموزش پایه تیم‌های خود کار‌های اساسی تری انجام دهند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: به نسبت ۲ سال و نیم قبل که مسئولیت ورزش کشور را در دست گرفتیم امروز این دو باشگاه وضعیت بسیار بهتری دارند. بحث تامین منابع مالی آن‌ها از اسپانسرینگ و تبلیغات آن‌ها بدون وابستگی به بودجه دولتی ساماندهی شده است. همچنین در زمینه مالیاتشان نشست‌های مختلفی با سازمان مالیاتی داشتیم و شفاف سازی کامل انجام دادیم تا با این شفاف سازی بخش مهمی از مشکلات آن‌ها حل شود.

مسعود سلطانی فر در پایان تصریح کرد: مقرر شده است کمیته ویژه‌ای متشکل از تعدادی از نمایندگان مجلس، معاون ورزشی وزارت ورزش و جوانان، مدیران باشگاه استقلال و پرسپولیس، نمایندگان سازمان فرابورس، دیوان محاسبات و مرکز پژوهش‌های مجلس تشکیل شود تا با برگزاری جلسات مستمر هفتگی موضوع واگذاری این ۲ باشگاه را پیگیری کنند تا به امید خدا کل این فرایند در سال ۹۸ انجام و استقلال و پرسپولیس خصوصی شوند.


بیشتر بخوانید:

سلطانی فر: حواشی اخیر در لیگ برتر فوتبال قابل تحمل نیست/ کمیته انضباطی در مورد کسر امتیاز از تیم‌ها اعلام نظر کند

سلطانی‎فر: مدیران پرسپولیس و استقلال برای واگذاری همکاری کنند

سلطانی‌فر: مذاکره با چند مربی خارجی برای هدایت تیم ملی فوتبال انجام شده است


انتهای پیام/

آخرین اخبار از واگذاری پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار