حیدرزاده در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

اعلام زمان ثبت نام آزمون تکمیلی علوم آزمایشگاهی +زمان برگزاری آزمون

رئیس سنجش آموزش پزشکی از زمان ثبت نام و برگزاری آزمون دوره تکمیلی دوره علوم آزمایشگاهی خبر داد.

اعلام زمان ثبت نام آزمون تکمیلی علوم آزمایشگاهی +زمان برگزاری آزمونحیدر زاده رئیس سنجش آموزش پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به زمان ثبت نام دوره تکمیلی علوم آزمایشگاهی گفتاظهار کرد: داوطلبان می‌توانند از تاریخ یکم تا هفتم خرداد  ماه ۹۸ با مراجعه به سایت سنجش آموزش پزشکی نسبت به تکمیل فرم ثبت نام پس از ارسال مدارک اقدام و کد رهگیری دریافت کنند.

وی ادامه داد: مدارک به صورت الکترونیکی باید در سایت سنجش پزشکی ارسال شود و مدارکی که با پست الکترونیکی یا با پست حضوری ارسال یا پست شوند ترتیب اثر داده نخواهند شد و داوطلبانی که هنگام ثبت نام مدارک خود را ارسال نکنند کارت ورود به جلسه برای آنها صادر نخواهد شد.

رشته های مجاز برای پذیرش در دوره تکمیلی علوم آزمایشگاهی

حیدرزاده بیان کرد: داوطلبانی که در یکی از رشته‌های علوم آزمایشگاهی بالینی در زیر شاخه‌های ایمن شناسی پزشکی، انگل شناسی پزشکی، باکتری شناسی پزشکی ، بیو شیمی بالینی، ژنتیک پزشکی،‌میکروب شناسی پزشکی، قارچ شناسی پزشکی، ویروس شناسی پزشکی، ‌هماتولوژی آزمایشگاهی و بانک خون دارای دکترای تخصصی یا تخصص هستند و حداقل 4 سال سابقه کار در رشته تخصصی را دارند مجاز به ثبت نام در دوره تکمیلی علوم آزمایشگاهی هستند.

رئیس سنجش آموزش پزشکی به هزینه ثبت نام در دوره تکمیلی علوم آزمایشگاهی اشاره کرد و گفت: هزینه ثبت نام آزمون کتبی مبلغ ۱۵۰ هزار تومان است و داوطلبان پس از مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی می‌توانند نسبت به خرید کارت اعتباری ثبت نام برای آزمون پذیرش دوره تکمیلی علوم آزمایشگاهی اقدام کنند.

زمان و نحوه برگزاری آزمون دوره تکمیلی علوم آزمایشگاهی 

وی به نحوه پذیرش دوره تکمیلی علوم آزمایشگاهی اشاره کرد و گفت: پذیرش در دوره تکمیلی علوم آزمایشگاهی از طریق آزمون کتبی و مصاحبه انجام خواهد شد و ۶۰ درصد نمره آزمون مربوط به بخش کتبی و ۴۰ درصد مربوط به نمره مصاحبه است.

حیدزاده ادامه داد: آزمون دوره تکمیلی دوره علوم آزمایشگاهی روز ۵ شنبه ۲۷ تیرماه ۹۸ برگزار می‌شود و آزمون مصاحبه مبتنی بر سوابق شغلی و علمی داوطلبان است و نتایج آزمون کتبی تا نیمه اول مرداد اعلام و مصاحبه تا پایان نیمه دوم مرداد اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
مجوز آزمایشگاه میدن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
عجب
آخرین اخبار