آیت الله دری نجف آبادی:

تعارف و لبخند زدن اروپایی‌ها دیگر برای ما معنی ندارد/ شورای امنیت ملی درست‌ترین تصمیم را گرفت

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی گفت:تعارف و لبخند زدن اروپایی‌ها دیگر معنی ندارد و ما باید روی پای خویش بایستیم.

تعارف و لبخند زدن اروپایی‌ها دیگر برای ما معنی ندارد/ شورای امنیت ملی درست‌ترین تصمیم را گرفتبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه شهر اراک در خطبه‌های نماز جمعه مصلی اراک گفت:روزه فرمان خداوند است و حتی قبل از اسلام هم بوده است. اما روزه ما نوعی است که تمامی حرکات و رفتار ما بر حسب میزان خداوند است. در ماه خدا همگی ما باید حرمت خداوند را حفظ کنیم و از حدود و مرز‌های تعیین شده پا فراتر ننهیم.

وی افزود: وقتی انسان برای انجام وظیفه خود از انچه که دارد صرفه نظر کند از تمام گناهان هم صرفه نظر می کند. به خاطر عظمت این ماه مردم به سراغ گناه نمی روند چرا که روزه داری سپری در برابر گناه است. روزه برای این است که انسان از خطرات حفظ شود؛ بنابراین باید قدر این ماه نورانی را بیشتر دانست؛ و از این فرصت با عظمت بهره کافی را ببریم.

جمهوری اسلامی ایران باید تصمیم قاطع در برابر کارشکنی‌های اروپا و امریکا می‌گرفت

وی درمورد پیمان شکنی‌ها و خروج امریکاییان از برجام؛ و وعده‌های بی اساس اروپاییان گفت:جمهوری اسلامی ایران باید تصمیم قاطع در برابر این کارشکنی‌ها می‌گرفت. در این مرحله امریکا خرید اب سنگین و اورانیم غنی شده را از ایران ممنوع کرد. پس ما هم در پاسخ باید بگویم ما اصلا این هارا نخواهیم فروخت و ما برای مصارف خود تولید خواهیم کرد. مگر تاکنون در زمینه‌های گردش پول و دلار بازی درنیاورده اید. ما نیز گام‌های خود را در زمینه اورنیوم ۳.۶۷ درصد برمیداریم و منتظر محمدوده تعیین شده توسط شما نمیمانیم.جوان‌های غیرتمند دوباره بر سرکار برمیگردند و با همت بیشتر بر سر نیروگاه‌ها و عرصه‌های علمی فعالیت خواهند کرد.

تعارف و لبخند زدن اروپایی‌ها دیگر معنی ندارد

وی درمورد رفتار‌های انسان فریبانه اروپاییان گفت:حساب ترامپ که برای ما روشن است، اما تعارف و لبخند زدن اروپایی‌ها دیگر معنی ندارد و ما باید روی پای خویش بایستیم.تسلیم در برابر باج‌های اروپا و امریکا و تحریم‌های جدیدشان حدی دارد. ما بر سر سیصد تن اورنیوم توقف نمیکنیم و بسیار بیشتر تولید خواهیم کرد.ما در تمام فعالیت‌های صلح امیز هسته باید مجاز باشیم و حد و مرزی نداشته باشیم.

تصمیم اخیر شورای امنیت ملی تصمیمی به جایی بوده است

عضو مجلس خبرگان رهبری درمورد بازه زمانی تعیین شده در شورای امنیت برای خروج از برجام گفت: این تصمیم اخیر شورای امنیت ملی تصمیمی به جایی بوده است چرا که زورگو زورگو خواهد ماند.اگر جمهوری اسلامی نبود و مقابل داعش نایستاده بود الان شاهد فعالیت داعش در شهر‌های اروپایی بودیم.

جوانان غیرتمند ما امریکا را نیز از پای درمیاورند

وی ادامه داد: جوانان غیرت‌مند ما در تمام مراحل ایستاده اند همان طور که صدام را از پای دراوردند امریکا را نیز از پای در میاورند.ملت ما قبل از انقلاب ملت اشغالی بود حداقل ۴۶ هزار نیروی خارجی را از کشور بیرون راند، اما هم اکنون ملت ما ازاده است و یکپارچه در برابر توطئه‌های امریکا خواهیم ایستاد.

استان مرکزی استان انسان‌های غیرتمند است

امام جمعه اراک گفت: استان مرکزی استان انسان‌ها و مدیران و کارمندان و کارگران غیرتمند است و به زودی تمام واحد‌های صنعتی ما مصمم‌تر از قبل شروع به فعالیت خواهند کرد.ما وابستگی را با همت بلند خود به حداقل خواهیم رساند استان مرکزی قدرت انجام صادرات غیر نفتی را تا ۲ میلیارد دلار دارد.

وی با اشاره به پیش روی بودن وفات حضرت خدیجه گفت: شهدای شعب ابی طالب از ستارگان اسمان شهادت و ایستادگی هستند. حضرت خدیجه الگوی بزرگی برای زنان مسلمان است و سیره زندگی ایشان درس ایستادگی را به همگان می‌دهد.

همچنین وی باتوجه به پیش روی بودن روز قدس گفت: ۶۹۰ موشک توسط نیرو‌های صهیونیستی به غزه اثابت شد و مورد حمله زمینی و هوایی و دریایی قرار گرفت. اما غزه همچنان دلاور ایستاده است و این‌ها همه لطف خداوند و امام زمان است. غزه را تحریم میکنند تا بچه‌های غزه دست از ان بردارند. اما مقاومت ان‌ها تجلی عزت است.

انتهای پیام/الف

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.