خروج آمریکا از برجام نشانگر سست عهدی است

امام جمعه ساری گفت: خروج آمریکا از برجام نشانگر سست عهدی و دشمنی برعلیه ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، آیت‌الله نورالله طبرسی امام جمعه ساری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز استان گفت: دستاورد‌های بیشمار جمهوری اسلامی حاصل خون جوانان غیور کشورمان بوده و آمریکا نمی‌تواند با طرح شرایط دلخواه خود تغییری در آن بوجود آورد.
 
وی افزود: آن دسته از افرادی که خواهان مذاکره با آمریکا هستند، بدانند که شیطان بزرگ می‌خواهد کشورمان را همچون موم در دستان خویش بگیرد.
 
امام جمعه ساری گفت: تازه در آن صورت هم رضایت نخواهد داد و به بهانه‌های گوناگون درصدد فتنه انگیزی و شیطنت برخواهد آمد.
 
آیت‌الله طبرسی خروج آمریکا از برجام را نشانگر سست عهدی و دشمنی برعلیه ایران اسلامی دانست و گفت: حضور شبانه وزیر امور خارجه این کشور در عراق و عدم پذیرش خواسته نابخردانه او خود دلیلی از حقانیت جمهوری اسلامی و اسلام‌ستیزی شیطان بزرگ دارد.
 
وی افزود: تهمت تروریستی با سپاه پاسداران و کوشش برای قطع هر نوع صادرات از ایران و سایر شیطنت‌ها نشانگر وحشت و کینه آمریکا از جمهوری اسلامی است.

نماینده، ولی فقیه در مازندران گفت: مردم انقلابی ایران بدون توجه به تحریم، تهدید و انواع یاوه‌سرایی‌ها همواره گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب داشته و برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی از هیچ اقدامی فروگذار نیستند.
 
آیت‌الله طبرسی با تبریک ماه مبارک رمضان به امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد و افزود: همه ما در مقابله به مفاسد اجتماعی اعم از بدحجابی و تظاهر به روزه خواری مسؤول هستیم.
 
مردم ولایت مدار ساری و دیگر شهر‌های استان امروز پس از اقامۀ نماز عبادی ـ سیاسی جمعه با راهپیمایی  بدعهدی و غیرقابل اعتماد بودن سردمداران خون آشام آمریکا و هم پیمانانشان را محکوم کردند.

انتهای پیام/آ
 

 شیطنت‌های آمریکا نشانگر وحشت و کینه از جمهوری اسلامی است

برچسب ها: مجلس خبرگان ، برجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار