بازگشایی استخر شهرداری اراک پس از ۵ سال تعطیلی

استخر شهرداری اراک پس از یک وقفه طولانی مدت و با مشارکت بخش خصوصی بازگشایی شد تا بار دیگر پذیرای جوانان و علاقه‌مندان به این ورزش آبی باشد.

بازگشایی استخر شهرداری اراک پس از ۵ سال تعطیلیشفیعی شهردار اراک درمراسم بازگشایی مجدد مجموعه استخر شهرداری، ضمن تقدیر از تلاش‌های مجموعه بخش خصوصی، کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی کلانشهر اراک خاطر نشان کرد: فعالیت مجدد استخر شهرداری یکی از مطالبات مردم و خصوصا جوانان شهر اراک بود که مقرر گردید، با همکاری و مشارکت بخش خصوصی مجدد راه اندازی و در اختیار مردم شریف اراک قرار گیرد.

شفیعی تصریح کرد: شهرداری بر انجام فعالیت‌های زیربنایی در امر ورزش تاکید دارد و احیای ورزش را جزء برنامه‌های خود قرار داده است.

شهردار اراک اظهار داشت: ۲۲ سال گذشته عملیات بتن ریزی این استخر با حضور ایشان انجام شد و اینک بعد از گذشت ۲۲ سال و تعطیلی ۵ ساله شاهد افتتاح مجدد استخر شهرداری در دو بخش بانوان و آقایان هستیم و مردم نیز ضمن استفاده از خدمات این مجموعه که متعلق به همه علاقمندان است به نظافت و نگهداری آن توجه داشته باشند.

مهاجرانی سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اراک نیز گفت:ارزش سرمایه گذاری استخر شهرداری اراک ۲۰ میلیارد ریال است که ۱۰ میلیارد ریا‌ل آن برای مرمت و بازسازی و ۱۰ میلیارد ریال دیگر ارزش افزوده برای شهرداری در زمان مشارکت خواهد بود.

وی ضمن تقدیر از توجه و حمایت‌های شهردار، رییس و اعضای شورای اسلامی کلانشهر اراک، سازمان سیما و منظر شهرداری و معاونت امور زیربنایی شهرداری اراک در ادامه روند اجرایی این پروژه گفت: استخر شهرداری بعد از سال‌ها غیرفعال بودن به دستور شهردار و با حضور و سرمایه گذاری بخش خصوصی تعمیر و تجهیز شد و در حال حاضر با ۵ سانس در روز پذیرای ۱۲۰ نفر از علاقمندان و دوستداران این ورزش مفرح در دو بخش بانوان و آقایان می‌باشد.

مهاجرانی همچنین تاکید کرد:این مجموعه شامل استخر شنا، جکوزی، سونای خشک و مرطوب، حوضچه آب سرد، سالن مه پاش، اتاق ماساژ، بوفه و کمد‌های الکترونیکی می‌باشد.

رییس کمیسیون فنی و عمران شورای اسلامی کلانشهر اراک نیز گفت: این امکان وجود دارد که اماکن ورزشی و فرهنگی اراک را از جمله سالن‌های ورزشی شهرک علی ابن ابیطالب (ع)، شهرک ولیعصر (عج) و پارک بانوان را با برون سپاری و استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی راه اندازی کرد که این موضوع علاوه بر کمک به اشتغال و نشاط، پویایی خوبی را در شهر ایجاد خواهد کرد.

انتهای پیام/ی

20 میلیارد ریال ارزش سرمایه گذاری استخر شهرداری اراک

برچسب ها: شهرداری ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۳ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
جذب سرمایه گذار برای تکمیل پروژه های ناتمام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
با سرمایه گذاری بخش خصوصی