سوء مدیریت در اقتصاد کشور آمریکا را گستاخ کرد

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: یکی از دلایلی که آمریکا و کشور‌های اروپایی که با این گستاخی حرکت کردند و از برجام خارج شدند، سوء مدیریت در حوزه اقتصادی بود.

سوء مدیریت در اقتصاد کشور آمریکا را گستاخ کردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛  محمدرضا پور ابراهیمی؛ نماینده مردم کرمان و راور در کارگروه اشتغال شهرستان کرمان، اصلی‌ترین هدف دشمن در شرایط کنونی ایران را ایجاد، نارضایتی مردم از اصل نظام و رهبری بیان کرد و با اشاره به اقدامات آمریکایی‌ها علیه جمهوری اسلامی گفت: اوج اقدامات زمانی بود که در حوزه هسته‌ای وارد مذاکرات شدیم.

وی با بیان اینکه جوانان ایران با توان و تلاش خودشان به دانش صلح آمیز هسته‌ای دست پیدا کردند که باور ان برای امریکایی‌ها ممکن نبود، افزود: علی رغم اینکه جنس امریکا ادبیات قلدرمابانه است، ایران وارد مذاکره شد و توافق کردیم که جمهوری اسلامی محدودیت هسته‌ای داشته باشد و در مقابل آمریکا رفع تحریم‌های ظالمانه را انجام دهد.

پورابراهیمی گفت: قرار بود محدودیت‌های غیرقانونی اقتصادی را علیه جمهوری اسلامی بردارند، اما نه تنها انجام نشد که بعد از مدتی با تغییرات رئیس جمهوری، ترامپ از برجام خارج شد و کشور‌های اروپایی هم هیچ کمکی به ما نکردند و هیچگونه مراودات بانکی هم اصلا شکل نگرفت.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس بیان داشت: یکی از دلایلی که آمریکا و کشور‌های اروپایی که با این گستاخی حرکت کردند و از برجام خارج شدند، سوء مدیریت در حوزه اقتصادی در درون کشور بود.

وی بیان کرد: اگر دولت از ابتدا تمام تمرکز خود را همزمان با برجام به توانمدسازی اقتصاد درونی می‌پرداخت، بخشی از فشار‌ها خود به خود کنار می‌رفت و شرایط جدید ایجاد می‌کرد.

پورابراهیمی تصریح کرد: در شرایط امروز مذاکره امروز با آمریکایی‌ها خیانت به کشور و انقلاب است، ما بالاتر از مذاکره برجام که نداشتیم، نتیجه آن هم همه دیدند چه شد.

وی موضع اخیر شورای امنیت ملی و شخص رئیس جمهور در برابر آمریکا و برجام را یادآور شد و ادامه داد: هر جا جمهوری اسلامی ایران از موضع قدرت برخورد کرد در آن میدان برنده بوده است و موضع جدید جمهوری اسلامی ادبیات کشور‌های اروپایی را عوض کرده و درخواست مذاکره و همکاری دارند.

پورابراهیمی بیان داشت: رمز موفقیت ما همدلی و وحدت و ایستادگی در مقابل دشمن است، وادادگی در مقابل دشمن کشور را به نابودی می‌کشاند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار