شرکت HTC از بازار چین خارج می‌شود

شرکت HTC پس از بررسی استراژی خود تصمیم به توقف موقتی فروش خود در کشور چین گرفت.

شرکت HTC از بازار چین خارج می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فروش محصولات شرکت HTC از چند سال گذشته تا به اکنون کاهش یافته است. همین مسئله باعث شده است که جایگاه این شرکت در بین رقبایش به شدت کاهش یابد. همچنین فروش محصولات HTC در بازار‌های کلیدی چند کشور کاهش پیدا کرده و به نظر می‌رسد چین نیز قرار است به این فهرست اضافه شود. این اتفاق اصلا مسئله‌ای خوشایند برای شرکتی مانند HTC که روزی در صدر بود، نیست. 

شرکت HTC امروز به وسیله شبکه اجتماعی چینی Weibo اعلام کرد که فروش گوشی‌های هوشمند از طریق فروشندگان محلی JD.com و Tmall به طور موقت متوقف خواهد شد. البته این شرکت به این مسئله اشاره کرد که کاربران می‌توانند لوازم جانبی و گوشی‌های این شرکت را از طریق سایت اصلی HTC خریداری کنند؛ اما با یک نگاه ساده به این سایت می‌توان دریافت که چندین گوشی از جمله HTC U11 و HTC U11 + در فهرست فروش قابل دسترسی نیستند.

شرکت HTC از بازار چین خارج می‌شود

تصمیم به توقف فروش محصولات این شرکت زمانی قطعی شد که HTC "استراتژی کسب و کار بلند مدت" خود برای چین را که بیشتر روی فروش هدست‌های واقعیت مجازی تمرکز داشت، بررسی کرد. در واقع این هدست‌ها در سقوط فروش محصولات این شرکت تاثیر منفی زیادی متحمل نشدند و هم اکنون حتی در سایت‌هایی که در بالا ذکر شده است نیز قابل خریداری هستند.

هنوز باید منتظر ماند و دید که HTC چه استراتژی برای فروش محصولاتش در چین پیش خواهد گرفت. اما در عین حال، این شرکت می‌گوید که خدمات به مشتریان پیش از فروش و پس از فروش ادامه خواهد یافت. امید است که این شرکت دوباره سرپا شده و بتواند اعتماد کاربران گذشته خود را جلب کند تا شاهد رقابت جذاب‌تری بین تولیدکنندگان تلفن همراه باشیم.


بیشتر بخوانید: خط تولید HTC مانند شبکه‌های اجتماعی آن بی‌رمق است


انتهای پیام/

فروش گوشی‌های هوشمند HTC در چین متوقف خواهد شد

برچسب ها: فناوری ، htc
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار