معاون حمل و نقل اداره کل راهداری همدان؛

با دلالان حوزه حمل و نقل کالا برخورد می‌شود

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان بر برخورد جدی با دلالان و سودجویان حوزه حمل و نقل کالا تأکید کرد.

با دلالان حوزه حمل و نقل کالا برخورد می‌شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، صفر صادقی راد، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در جمع انجمن شرکت‌ها و رانندگان کالا استان با اشاره به اینکه رضایتمندی رانندگان کالا در اولویت است، اظهار داشت: یکی از خواسته‌های رانندگان، بی‌عدالتی ناشی از ورود افراد سودجو و دلال به حوزه حمل‌ونقل کالا است که با هماهنگی نیروی انتظامی، برخورد قاطع و جدی برای جمع‌آوری آنان انجام شده است.

وی به اقدامات انجام شده در راستای حمایت از رانندگان و انجمن‌های کالا و از جمله اجرای طرح بیمه تکمیلی رایگان رانندگان اشاره کرد و گفت: طرح رایگان بیمه تکمیلی برای رانندگان حمل و نقل کالا به همراه همسرانشان از اول مرداد ماه سال ۹۷ آغاز شد و این طرح تا اواسط مرداد سال جاری ادامه دارد.

صادقی راد، اجرای طرح تن کیلومتر را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد و افزود: کرایه بار بر اساس مسافت و تناژ بار مشخص می‌شود و اجرای این طرح رضایتمندی رانندگان بخش حمل بار را به دنبال داشته است.

وی از ایجاد سامانه مکانیزه نوبت دهی در پایانه کالا همدان خبر داد و یادآور شد: این اقدام به دنبال درخواست رانندگان حمل و نقل بار در استان همدان با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و انجمن صنفی رانندگان راه اندازی شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده به منظور رسیدگی به مطالبات رانندگان گفت: حضور در پایانه‌های بار و گفتگو با رانندگان و کامیونداران درخصوص مشکلات موجود، اطلاع‌رسانی در مورد نحوه محاسبه صدور بارنامه و سامانه‌های ارتباطی اعلام شکایت در مراکز تجمع رانندگان، اعزام تیم‌های بازرسی به پایانه‌ها و رسیدگی به شکایات، بازدید از دفاتر شرکت‌های حمل‌و‌نقل کالا و کنترل میزان کمیسیون دریافتی و پاسخگویی به مشکلات از طریق روش‌های مختلف ارتباطی و اطلاع‌رسانی از عمده‌ترین این اقدامات بوده است.

استان همدان دارای ۹۹ شرکت حمل و نقل، ۱۲ هزارو ۵ ناوگان فعال و ۲۰ هزار و ۶۶۸ راننده فعال در بخش حمل و نقل کالا بر اساس کارت هوشمند است.

انتهای پیام/ د 

برخورد جدی با دلالان حوزه حمل و نقل کالا

برچسب ها: وزارت راه ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.