اکران ویژه سینما‌های گیلان در ماه مبارک رمضان

طرح اکران ویژه ماه مبارک رمضان در سینما‌های گیلان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سید امیر مصباح، معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: طرح اکران ویژه ماه مبارک رمضان تا ساعت ۲۰ هر روز در سینما‌های گیلان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح اکران ویژه ماه مبارک رمضان در سینما‌های استان گیلان همزمان با سراسر کشور اجرا می‌شود، افزود: بر اساس تصمیم شورای صنفی نمایش، بهای بلیط سینما‌ها در ایام ماه مبارک رمضان تا ساعت ٢٠ به صورت نیم‌بها و بعد از این ساعت تمام‌بها خواهد بود.

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌ ارشاد گیلان با اشاره به اینکه در بخشنامه ابلاغ شده، رعایت برخی موارد از سوی این شورا تأکید شده است، اظهار داشت: اتمام نمایش فیلم یک ساعت قبل از اذان صبح، برنامه‌ریزی مناسب برای اکران فیلم‌ها تا قبل از اذان مغرب و تعطیلی آن حتی‌المقدور قبل از وقت افطار بخشی از موارد تأکید شده در این بخشنامه است.

مصباح تأکید کرد: حفظ حرمت ماه مبارک رمضان از سوی مسئولان مجتمع‌های فرهنگی و هنری و سینماداران در زمان پخش فیلم‌ها ضروری است.

وی ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه به ویژه برای نسل جوان را یکی از اولویت‌های این اداره‌کل اعلام و تصریح کرد: معاونت امور هنری و سینمایی نیز تلاش می‌کند با رعایت قوانین و مقررات و در چارچوب ضوابط و حفظ حرمت این ماه مبارک در این زمینه گام بردارد.

انتهای پیام/ع

اکران ویژه ماه مبارک رمضان در سینما‌های گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.