مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی خبر داد؛

انجام بیش از ۵ هزار پروژه مشاوره برای بخش دولتی و خصوصی

کیانی بختیاری گفت: حوزه مشاوره سازمان مدیریت صنعتی تاکنون بیش از ۵ هزار پروژه مشاوره برای بخش دولتی و خصوصی انجام داده‌اند.

انجام بیش از ۵ هزار پروژه مشاوره برای بخش دولتی و خصوصیبه گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، ابوالفضل کیانی بختیاری، مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی در حاشیه دیدار با رئیس فرهنگستان هنر ایران با بیان این مطلب، افزود: خانه مدیران محلی سازمان مدیریت صنعتی نیز برای یادگیری مداوم و تسهیم دانش و تجربیات مدیران کشور با بیش از ۶ هزار عضو فعالیت دارد و فرصت‌های لازم جهت گردهمایی، تبادل نظر و تجربه را برای آنان فراهم می‌کند.

وی با تشریح ظرفیت‌های برگزاری همایش‌ها در مرکز همایش‌های این سازمان بیان کرد: علاوه بر برگزاری سالانه بیش از ۲۵۰ همایش برای دیگر سازمان‌ها و موسسات، سازمان مدیریت صنعتی در سطح ملی و با رویکرد بین المللی برگزار کننده همایش‌هایی از قبیل کنفرانس توسعه منابع انسانی، جایزه ملی مدیریت انرژی، جایزه ملی تعالی سازمانی و رتبه بندی شرکت‌های برتر است.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی با اشاره به برگزاری دوره‌های بین المللی این سازمان گفت: در حوزه آموزش با دانشگاه‌های معتبر فرانسه، کانادا و آلمان همکاری داریم و دوره مدیریت اجرایی "HSE" (بهداشت، ایمنی و محیط زیست) را برگزار می‌کنیم.


بیشتر بخوانید: ۵۰ درصد قطعات مورد نیاز صنعت خودرو در انحصار ۷ نفر است


کیانی بختیاری ادامه داد: همچنین بسیاری از دوره‌های جدید از جمله مدیریت کسب و کار‌های دانش بنیان، مدیریت فناوری و نوآوری؛ مدیریت هوا- فضا؛ مدیریت کسب و کار‌های کوچک و متوسط با آلمان ها، مدیریت صندوق‌های بازنشستگی با ایتالیا، مدیریت تحول دیجیتال؛ مدیریت مسئولیت اجتماعی بنگاه‌ها و سازمان‌ها (CSR)؛ مدیریت صنایع معدنی؛ مدیریت نفت و گاز و پتروشیمی را راه اندازی کرده ایم.

وی در خصوص انتشارات سازمان مدیریت صنعتی اظهار داشت: واحد دانش و نشر وظیفه انتشار تازه‌های مدیریت را بر عهده دارد که به تازگی ۲۵ کتاب از برگزیده‌های مدیریت در جهان را که جایزه‌های بین المللی کسب کرده اند منتشر کرده ایم که در این زمینه نیز آماده همکاری در خصوص موضوعات مشترک صنعت و هنر هستیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی گفت: حوزه مشاوره این سازمان دارای ۳۰ مشاور حرفه‌ای و شبکه‌ای گسترده از مشاوران است که پروژه‌های مشاوره را به صورت درون سازمانی و برون سپاری انجام می‌دهند و تاکنون بیش از ۵ هزار پروژه مشاوره برای بخش دولتی و خصوصی انجام داده اند.

کیانی بختیاری درخصوص زمینه‌های همکاری با فرهنگستان هنر نیز گفت: سازمان مدیریت صنعتی آمادگی دارد تا علاوه بر بهره بردن از تعاملات بین المللی خود در موضوعات مورد نظر فرهنگستان هنر و انجام فعالیت‌های سه جانبه، درمقاطع تحصیلی و دوره‌های تخصصی در حوزه هنر و گرایش‌های مرتبط، همکاری داشته باشد.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی همچنین پیشنهاد کرد که دو سازمان در خصوص طراحی مشترک شبیه سازی موزه‌ها و مراکز فرهنگی و شهر‌های مینیاتور با مشارکت سرمایه گذاران؛ همایش مشترک فرهنگ، هنر، نوآوری و صنعت با مشارکت موسسه فرهنگی (اکو)؛ انتشار کتب مشترک، برگزاری دوره‌های پرورش مدیران فرهنگی هنری در تراز جهانی، رتبه بندی موسسات فرهنگی هنری و برگزاری دوره‌های مدیریت گردشگری با همکاری آلمان ها، همکاری همه جانبه انجام دهند.

در پایان طرفین برای انعقاد یک تفاهم نامه همکاری در خصوص موضوعات مطرح شده، اعلام آمادگی کردند.

انتهای پیام/

 

 

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار