تنها مانع برای پیوستن وحید امیری به پرسپولیس چیست؟

هافبک باشگاه ترابوزان اسپور علاقه دارد به پرسپولیس بازگردد، اما او یک سال دیگر با تیم ترکیه‌ای قرارداد دارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، لیگ برتر فوتبال ایران در حالی ۲۶ اردیبهشت به پایان می‌رسد که پس از آن تیم‌ها تلاش می‌کنند تا بازیکنان مورد نظرشان را جذب کنند و برای لیگ نوزدهم آماده شوند. برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس هنوز فهرست بازیکنان مورد نظرش را به باشگاه نداده، اما شایعاتی مبنی بر حضور محمدرشید مظاهری، محمدرضا حسینی، کی روش استنلی و ... در پرسپولیس شنیده می‌شد که برانکو این اسامی را تکذیب کرد.

قرار است لیست ورودی‌ و خروجی‌ طی امروز و فردا به دست مدیران پرسپولیس برسد تا آن‌ها کار نقل و انتقالات را انجام دهند. یکی از بازیکنانی که شایعات زیادی مبنی بر بازگشتش به پرسپولیس شنیده می‌شود، وحید امیری، هافبک ۳۱ ساله لرستانی باشگاه ترابوزان اسپور ترکیه است.

او پس از اینکه ۲ فصل فوق العاده را همراه با پرسپولیس پشت سر گذاشت و به قهرمانی در لیگ برتر رسید و در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه هم بازی کرد، با عقد قراردادی ۲ ساله به ترابوزان اسپور ترکیه پیوست، اما در این تیم شرایط خوبی را پشت سر نگذاشت تا شایعات بازگشتش به پرسپولیس شنیده شود.

او در صورتی که بخواهد به پرسپولیس بیاید، باید از مدیران تیم ترکیه‌ای رضایت نامه بگیرد که مانع بزرگی محسوب می‌شود. وحید امیری در اوایل حضور در سوپر لیگ ترکیه، بازی می‌کرد، اما سپس نیمکت نشین شد و اکنون وضعیت خوبی را سپری نمی‌کند. البته بر خلاف امیری، شرایط مجید حسینی، مدافع سابق استقلال خوب است و به نظر می‌رسد در این تیم خواهد ماند.

طبق اعلام رسانه‌های ترکیه ای، قرارداد امیری برای ۲ سال، یک میلیون ۵۴۰ هزار یورو است که ۷۵۰ هزار یورو برای این فصل است. امیری نتوانست در فوتبال ترکیه عملکرد خوبی داشته باشد و این روز‌ها هم به نیمکت‌نشین تیمش تبدیل شده است تا آمار نیمکت‌نشینی او در فصل جاری بیشتر از چیزی که انتظار می‌رفت، باشد. باید دید امیری به پرسپولیس بازخواهد گشت یا خیر؟


بیشتر بخوانید:

طارمی به پرسپولیس نزدیک شد

طلسم ۳۴ هزار ثانیه‌ای علی علیپور شکست

آیا تاریخ برای پرسپولیس تکرار می‌شود؟

پیشگویی‌های آقای کروات درست از آب درآمد/ جام به جم رسید


انتهای پیام/

امیری پرسپولیسی می‌شود؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار