چرخش پرسپولیس مقابل الاهلی در ۲ سال گذشته

تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و الاهلی عربستان فردا سه شنبه به مصاف هم می روند.

چرخش پرسپولیس مقابل الاهلی در ۲ سال گذشتهبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس ایران در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ باید به مصاف الاهلی عربستان برود. در جدول رده بندی گروه چهارم مسابقات، نماینده عربستان با کسب ۳ امتیاز و همراه با السد قطر در رده دوم قرار دارد و پرسپولیس با یک امتیاز قعرنشین است.

آخرین تقابل ۲ تیم به سال ۲۰۱۷ بازمی گردد که در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف هم رفتند. در بازی رفت که در سلطان قابوس برگزار شد، شاگردان ربروف و برانکو به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند، اما در بازی برگشت سرخپوشان ۳ بر یک به برد رسیدند که تا به مرحله نیمه نهایی برسند.  

از ۲ سال قبل تا کنون ترکیب پرسپولیس تغییرات کرده که در زیر به آن‌ها خواهیم پرداخت.

ترکیب پرسپولیس در سال ۲۰۱۷ مقابل الاهلی عربستان

علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی، محمد انصاری، شجاع خلیل زاده، محسن ربیع خواه، کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان، وحید امیری، فرشاد احمدزاده، مهدی طارمی و علی علیپور.

از آن بازی تا کنون محسن مسلمان، وحید امیری، فرشاد احمد زاده و مهدی طارمی از پرسپولیس خارج شدند و همچنین محمد انصاری به دلیل مصدومیت در این بازی حضور ندارد. البته حسین ماهینی و محسن ربیع خواه همراه تیم به امارات رفته اند، اما وضعیت خوبی ندارند و برای استراحت بیشتر بازی نمی‌کنند، اما علیرضا بیرانوند،  شجاع خلیل زاده،  کمال کامیابی نیا و علی علیپور چهار بازیکنی هستند که در بازی فردا (سه شنبه) نیز حضور خواهند داشت.

در آن مسابقه بشار رسن، شایان مصلح و گادوین منشا ۳ تعویض پرسپولیس بودند که به جز منشا، ۲ بازیکن دیگر در جمع سرخپوشان حضور دارند.


بیشتر بخوانید:

رونمایی از پیراهن های پرسپولیس و الاهلی عربستان

عرب: برای قهرمانی در هر ۳ جام تلاش می‌کنیم/ حضور برانکو در تیم ملی صحت ندارد

بیرانوند درصدد ثبت کلین شیت در آسیا


انتهای پیام/

تغییرات پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار