افزایش ۴۱ درصدی ورود مسافر از مرز باشماق مریوان

مدیر کل گمرکات استان کردستان گفت: ۴۰ هزار و ۵۲۸ مسافر خارجی از ابتدا تا پایان فروردین امسال از طریق مرز باشماق مریوان وارد کشور شدند که این میزان در مقایسه با سال گذشته ۴۱ درصد افزایش یافت.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، بختیار رحمانی پور گفت: در این مدت تعداد مسافران ورودی به کشور از طریق مرز باشماق تنها مرز مسافربری استان کردستان ۴۱ درصد نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته افزایش یافت.

وی افزود: در این مدت، ۴۱ هزار و ۵۶۴ مسافر هم از طریق باشماق از کشور خارج شدند که این میزان نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته که ۲۸ هزار و ۷۶۱ نفر بود ۵۷ درصد رشد داشته است.

مدیر کل گمرکات استان کردستان افزود: یک هزار و ۸۴۲ دستگاه خودرو هم در این مدت پس از سیر مراحل قانونی از کشور خارج شدند که این تعداد در فروردین سال گذشته یک هزار و ۸۹۳ دستگاه بود.

رحمانی پور یادآور شد: تعداد خودرو‌های خارج شده از کشور از طریق مرز باشماق ۳ درصد نسبت به مدت مشابه آن در سال ۹۷ کاهش داشته است.

وی تاکید کرد: گمرکات استان در فروردین ماه امسال بیش از ۵۶ میلیارد ریال درآمد داشته که این میزان درآمد به حساب خزانه واریز شده است.

انتهای پیام/م

گمرکات کردستان در فروردین ماه امسال بیش از ۵۶ میلیارد ریال درآمد داشته است

 

برچسب ها: مرزبانی ، گمرکات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.