صبوری گفت:۳هزار واحد در بافت فرسوده از تسهیلات وام مسکن مهر استفاده کردندو۴۱هزار واحد در شهر‌های ۲۵ هزار جمعیت احداث‌شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛حسن صبوری مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با اشاره به تعهد استان برای احداث مسکن مهر گفت: تعداد کل این تعهد در کلان‌شهر قم برابر با ۴۳ هزار و ۵۰۴ واحد بوده که از این تعداد ۴۲ هزار و ۶۲۰ واحد تکمیل و افتتاح‌شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با اشاره به جزئیات وضعیت مسکن مهر در قم افزود: تعداد مسکن مهر اعم از اجاره‌داری ۹۹ ساله، تفاهم‌نامه سه‌جانبه و اجاره‌داری ۵ ساله در قالب ۲۷ هزار و ۸۰۰ واحد و احداث واحد خود مالکین به تعداد ۸ هزار و ۵۶۸ واحد که شامل تعاونی‌های خودمالک و خودمالکین انفرادی می‌شود جزء تعهدات این اداره کل در بحث مسکن مهر هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم یادآورشد:بیش از ۴۳ هزار واحد مسکن مهر برای کل استان قم بوده که ۴۱ هزار واحد شهر قم در پردیسان با اداره کل راه و شهرسازی استان بوده است.

وی ادامه داد:تعداد ۳ هزار و ۹۵۴ واحد در بافت فرسوده از تسهیلات وام مسکن مهر استفاده کرده‌اند،همچنین ۲ هزار و ۲۰۸ واحد در شهر‌های زیر ۲۵ هزار و ۴۱ هزار و ۲۹۶ واحد نیز در شهر‌های بالای ۲۵ هزار جمعیت احداث‌شده است.

صبوری با بیان اینکه تاکنون بیش از ۴۲ هزار واحد مسکن مهر در قم افتتاح‌شده است، افزود: از این تعداد، ۴۰ هزار و ۴۱۲ واحد در شهر قم بوده و از تعداد ۸۸۴ واحد باقیمانده، ۶۰۰ واحد دارای پرونده قضایی است که به‌محض حل مشکلات حقوقی و قضایی، به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم در پایان یادآورشد: ۲۸۴ واحد باقیمانده پروژه ۲۵۶ واحدی تعاونی مسکن مروارید سازان نوین استان قم و ۲۸ واحد پروژه تعاونی پیشگامان توسعه مسکن واحد‌های باقیمانده مسکن مهر در استان قم است.

انتهای پیام/ح

۸۸۴ واحد مسکن مهر از تعهدات استان قم باقیمانده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار