مدیرکل راه و شهرسازی استان قم عنوان کرد؛

۷ کیلومتر از مسیر قم نیزار در دست اجرا است

صبوری گفت:۷ کیلومتر در حال اجرا داریم که ادامه مسیر ۵ کیلومتر نهایی تا مسیر قم- دلیجان هست که به مناقصه گذاشته می‌شود تا این مسیر قم- نیزار را به حوزه استان مرکزی برسانیم.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛حسن صبوری مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با اشاره به اقدامات برای جاده قدیم قم- تهران گفت: مطالعات این محور در حوزه قم انجام‌شده تا این جاده 4 خطه شود، قرار بر این بود که با روش رویه‌های بتنی این کار انجام شود، منتهی در مراحل آخر به دلیل آنکه حجم سرمایه پولی بالا رفت از مناقصه خارج کردند و به حالت قبلی آسفالت برگشت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم در مورد تکمیل مسیر قم- جعفریه عنوان کرد: 30 کیلومتر از این مسیر که در اختیار استان بود انجام‌شده و بخشی از 4 کیلومتر انتهایی این مسیر هم آسفالت شده است، امیدواریم تا ده روز آینده مابقی آن را انجام دهیم، قطعه پل قلعه سنگی همچنان تکمیل‌نشده و باید از کنار پل مسیر ادامه یابد که امیدواریم هر چه زودتر به تصمیم‌گیری نهایی برسیم.

وی با اشاره به اتصال جاده اراک به پردیسان تصریح کرد: بعد از بهره‌برداری تقاطع غیرهمسطح پردیسان به اراک، آزادسازی توسط شهرداری انجام نشد، و همچنان یکی دو تا از مسیرها با مشکل مواجه است، مطالعات صورت گرفته، اتصال تقاطع غیرهمسطح پردیسان به جاده اراک یک پل 120 متری است، که در صورت تأمین اعتبار پروژه و تملکات آن، این پروژه 2.7 کیلومتری به نتیجه برسد.

صبوری در مورد مسیر قم- نیزار بیان کرد: 7 کیلومتر در حال اجرا داریم که این 7 کیلومتر سخت‌ترین و مشکل‌ترین بخش پروژه بوده است، ادامه مسیر 5 کیلومتر نهایی تا مسیر قم- دلیجان هست که به مناقصه گذاشته می‌شود تا این مسیر قم- نیزار را به حوزه استان مرکزی برسانیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم یادآورشد: جاده اراک به پردیسان از کنار بیمارستان امام رضا(ع) عبور می‌کند، که با به سرانجام رسیدن این پروژه دسترسی اهالی پردیسان راحت‌تر می‌شود.

انتهای پیام/ح

اتصال کمربندی اراک به پردیسان نیاز به همکاری شهرداری قم دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۰۲ مرداد ۱۳۹۸
کاهش مسیر و کاهش مصرف سوخت
آخرین اخبار