تخفیف ۱۰ تا ۵۰ درصدی در نمایشگاه علوم قرآنی رفسنجان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رفسنجان گفت: بیش از ۵۰۰ عنوان کتاب قرآن و کتاب‌های ادعیه در نمایشگاه علوم قرآنی عرضه شده و محصولات از ۱۰ تا ۵۰ درصد تخفیف دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، ایمان محمدآبادی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رفسنجان در مراسم افتتاح نمایشگاه قرآن در جمع خبرنگاران گفت: این نمایشگاه با همت شهرداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در مسجد جامع بر پا شده و سعی کردیم فضای خوب معنوی و قرآنی در حاشیه برنامه‌های جزء خوانی قرآن که هر ساله در روز‌های ماه مبارک رمضان در این مسجد برگزار می‌شود، داشته باشیم.

وی افزود: با تعدادی از ناشران کتاب‌های قرآنی که صحبت کردیم متاسفانه با وجود تحریم‌ها و گرانی کاغذ چند ناشر از برپایی غرفه‌های قرآنی انصراف دادند وانتشارات حیات قم قبول کرد که در این نمایشگاه حضور یابد.

محمدآبادی ادامه داد: این نمایشگاه با توان ۳ برابر سال گذشته برپا شده تا مردم بتوانند استفاده کنند و تا ۲۳ ماه رمضان دایر است و هنوز بخشی از آثار و کتاب‌ها در روز‌های آینده تکمیل می‌شود ضمن اینکه بخش حجاب و عفاف هم در این نمایشگاه دایر شده است.

محمد آبادی با اشاره به اینکه بخشی از این نمایشگاه هم برای مهدهای کودک فراهم شده تا کودکان هم از فصای بازی و بحث‌های قرآنی بهره‌مند شوند تصریح کرد: بیش از ۵۰۰ عنوان کتاب قرآن و کتاب‌های ادعیه در این نمایشگاه عرضه شده و محصولات از ۱۰ تا ۵۰ درصد تخفیف دارند.

انتهای پیام/ی

برپایی نمایشگاه علوم قرآنی در رفسنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار