کد خبر: ۶۹۳۲۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۳
در گفتگوی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

علی طلوعی عواقب بد اتفاق امروز را متوجه رئیس دانشگاه دانست.

علی طلوعی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران واکنش مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران به اتفاقات امروزدر گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره اتفاقات امروز این دانشگاه و تجمع تعدادی از دانشجویان، اظهار کرد: همان طور که در جریان هستید فضای فرهنگی دانشگاه‌ها حال خوبی ندارد و متاسفانه نوع پوشش دانشجویان پسر و‌ دختر بسیار حالت زننده پیدا کرده است که حتی از رعایت نکردن حجاب نیز گذشته است. در این راستا شورای فرهنگی دانشگاه به این نتیجه می‌رسد که یک طرحی برای بهتر شدن فضای فرهنگی دانشگاه ارائه دهد؛ آن طرح این بود که به صورت آزمایشی یک خانمی به مدت ۲ ساعت در مقابل یکی از درب‌های دانشگاه به خواهرانی که حجاب مناسب ندارند، تذکردهد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران ادامه داد: کسانی که در دانشگاه آنچنان به شریعت اسلام معتقد نیستند و شاید دلدادگی‌هایی به شرق و‌ غرب دارند به جای اینکه به فتح آمریکا و‌ مبارزه با امپریالیسم فکر کنند،د غدغه‌های آنها سطحی شده است و از طرفی مسئولان دانشگاه هم تاکنون هیچ‌واکنشی به اینگونه بدهنجاری‌ها نشان ندادند.

طلوعی با اشاره به اینکه بارها از سوی تشکل‌های انقلابی درباره رعایت پوشش حجاب به مسئولان دانشگاه تهران تذکر داده شده است، افزود: بحث ما با خواهران و‌ برادرانی که با پوشش زننده به دانشگاه می‌آیند، صرفاً بحث‌ اسلام‌ نیست، بلکه حرف ما رعایت پوشش در مکان‌های علمی و‌ آکادمیک است که برخی دانشجویان این قانون را زیر پا می‌گذارند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران تصریح کرد: به تازگی برخی از دانشجویان به اسم آزادیِ سبک‌زندگی فراخوان تجمع داده بودند و‌ حدود ساعت ۱۲ ظهر امروز در مقابل پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تجمع کردند. بسیج دانشجویی و‌ سایر تشکل‌های دانشجویی هم از قبل در جریان این تجمع بودند و‌ هدف ما این بود که درگیری خاصی صورت نگیرد ولی متاسفانه با نوع رویه و صحبت‌های تند آنها بیش از ۳ ساعت این جریان ادامه داشت و این تجمع از یک گوشه دانشگاه به گوشه دیگر انتقال پیدا می‌کرد.

طلوعی در پایان یادآورشد: به نظرمان دکتر نیلی رئیس دانشگاه و دکتر سرسنگى معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران خیلی زودتر باید منطق خود را نشان می‌دادند که تقابل و‌ صف‌کشی به کف دانشگاه نرسد؛ از همین رو بسیج دانشجویی دانشگاه تهران همه عواقب بد امروز را متوجه این عزیزان می‌داند و‌ منتظر اقدامات درست از سوی مسئولان دانشگاه تهران در این زمینه است.

انتهای پیام/

پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
انتشار یافته: ۸۴
در انتظار بررسی: ۰
مانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
والا کاش فقط دردشون برداشتن روسری بود ! این جماعت تشنگی مفرط برای هر نوع بی قید و باری رو دارن به قول مهران مدیری دیدم که میگم. الان مثلا تو دانشگاه ما هم هستن از این ازادیخواهان که کلا روزه خواری رو هنر می دونن خصوصا از نوع در ملا عام بودنش که حالا اینا بماند به راحتی دیگه مغنه ها رو می اندازن روی شونه هاشون و با سر کاملا باز اینور اونور میرن و کسی هم چیزی نمیگه بهشون . حالا کاش فقط اینا بودن ولی گفتم که این جماعت سیری ناپذیر خواهند بود . خبری از درس و مشق که نیست هر زمان میبینی دارن با دوست هاشون میتینگ برگذار میکنن، تازه علانا میگن کی حوصله خوندن داره نمره می گیریم و اگر فلان استاد سرسخته همگی جمع بشیم حذفش کنیم!، یا دارن روی چمن های محوطه بازی اسم و شهرت و کارت بازی میکنن و یا ....... بماند که اینجا بهتراز هر هتل 5 ستاره ای شده براشون . اینهمه لذت رو کجا می خواستن ببرن که علت مشوعی به اسم " دارم میرم دانشگاه برای درس خوندن " روش میذارن و خانواده دیگه حرفی نداره بعد که رسیدن به دانشگاه انگار دیگه رسیدن وسط مهمونی اخه کجا اینهمه کیف براشون جور میشد ؟؟؟؟ خدا نکنه بینشون یک بچه درس خون باشه که مسخرش میکنن بیچاره با این نسل افسرده میشه که بلخره تکلیف چیه اینجا " دانشگاهه" یا " هتل 10 ستاره "
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
خب وقتی کنکور برداشته میشه ودانشگاها پول بابت ورودبه دانشگاه میگیرن طبیعیه که مسئولین دانشگاه نمیتونن جلوی این ناهنجارها رو بگیرن .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
از مسوولین خواهش میکنم در خصوص حجاب قضیه رو جدی بگیرن و فرهنگ سازی رو از کودکی در مدارس آغاز کنن.
متاسفانه مدارس به موضوع بدحجابی دامن میزنن..
ما چطور اسم خودمون رو مسلمون گذاشتیم ولی حاضر نیستیم به دستورات اسلام پایبند باشیم؟؟؟؟
دیدم خیلیها رو که جسته و گریخته نماز میخونن روزه میگیرن و حجابشون افتضاحه!!!! این چطور مسلمان بودنه؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
خوش تیپی با بی حجابی خیلی فرق داره خانمهای بی حجاب فکر میکنن که خوش تیپن ولی در اصل بچشم آقایان چندش آورن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
خدایا.به مردان ما غیرت و به زنان ما عفت عطا فرما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
برای همه مردان و زنان میهنمون دعا کنیم خدا همگیمون رو هدایت کنه انشاءالله
حجاب، زیبایی، وقار، عفت و جذابیت و آرامش معنوی رو با خودش به همراه داره
خدایا کمکمون کن در زمره بندگان صالح تو باشیم و نه گمراهان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
حجاب خط قرمز ما است ، باید از آن پاسداری شود.
منیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
این افراد فرصت طلب باید پاسخگوی رفتارشون باشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
صد در صد موافقم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
نظرم بیاییدبررسی کنیم معنی حجاب چیست؟یعنی پوشش.بنابراین پوشاندن شرمگاه درانظارعمومی واجب ولازم است .مسئله چادرپوشیدن چقدربه فرهنگ وپیشرفت وخوشبختی کمک میکندوکم کردن هزینه های اخلاقی وچشم چرانی موثراست باید2نفرزن یکی غیرمسلمان ودیگری مسلمان که چادرپوشیده است مقایسه کردببینیم کدام سالمتروعالمتروپاکتروکلاموفقتربوده است ودرترقی جامعه اش وتربیت فرزندانش بهتربوده است شما امروز هرکاری انجام میدهیدبامنطق ترین وصحیح ترین شیوه راانتخاب میکنیددرغیراینصورت به عواقب عقب ماندگی دچارمیشویدعلمای معظم اسلام چادرراواجب دانستند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
با بدحجابی باید برخورد جدی شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
در کشور اسلامی به نیروی انقلابی مسلمان و تحصیل کرده محتاجیم .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
مردی پسری که ایمان و غیرت و تقوا و پاکدامنی داشته باشه هرگز حاضر نمیشه راضی نمیشه و اجازه نمیده که ناموسش خواهرش دخترش همسرش بی حجاب و با آرایش در جامعه ظاهر بشه حالا دانشگاه باشه یا هر جای دیگه فرقی نمیکنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
تمام بی حجاب ها بیمار هستند و کمبود و عقده و بیماری روحی روانی و خود کم بینی دارند و اعتماد به نفس و عزت نفس ندارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
گل گفتي
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
من از این دانشجو های بی حجاب و محیطی که در دانشگاه درست می کنند خوشم نمیاد متنفرم ازشون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
مسئله بی حجاب به کلی رها شده است چرا کسی نظارت نمیکنه ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
متاسفانه کسی به حجاب و عفاف و پاکی و پاکدامنی خواهر و دختر و همسرش اهمیت نمیده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
من بخاطر همین بی حجابی ها و بی بند و باری ها به دانشگاه نرفتم چون با این صحنه ها اعصاب و روان و فکر و ذهن ام نابود میشه و اصلا تمرکز و آرامش ندارم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
احسنت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
خالی کردن میدون به نفع غربزده ها اصلا کار درستی نیست اتفاقا شما باید حضور فعال داشته باشید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
اتفاقا باید میرفتی و سعی میکردی الگوی نمونه ای باشی عزیزم
من خودم حتی در مکانهایی که میدونم 99 درصدشون بی حجاب هستن با حجاب چادر و بسیار تمیز و مرتب ظاهر میشم تا شاید برای کسی تلنگری باشم و اونو به فکر وا دارم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
بی حجابی آرایش خود نمایی بدن نمایی جلوه گری کشف حجاب بی بند و باری و....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
آسیب و انحراف نسل جوان در دو چیز است غفلت و شهوت
دوای غفلت نماز است و دوای شهوت ازدواج
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
احسنت گل گفتي
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
اصلا حجاب را رها کردند در خیابان در مدرسه در دانشگاه در بیمارستان همه بی حجاب هستند و کشف حجاب کردند هیچکس هم کاری به کارشان ندارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
من بخاطر این بی حجابی ها ولنگاری ها بی بند و باری ها اصلا به دانشگاه نرفتم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
از بی حجاب و بی حجابی حالم بهم میخوره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
از این دانشجو های بی حجاب که خیلی زیادن همه جا هستن متنفرم بیزارم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
بی حجابی و بی بند و باری و کشف حجاب و آرایش و خود نمایی و تن نمایی در دانشجو ها و دانشگاه ها بی داد میکنه بخاطر همین من اصلا دانشگاه نرفتم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
این فقط به دانشگاه ختم نمی شود بلکه در جامعه هم از سال 92 گسترش پیدا کرده و متاسفانه در دانشگاه ها به اوج خود رسیده بخصوص اینکه اکثرا شهرستانی هستند و محیط تهران جایی است برای اینکه هرکار که می خواهند می کنند . و سال به سال بدتر شده
اردبیلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
متاسفانه بعضی از دانشجویان معنای ازادی با ولنگاری را انچنان که باید درک نمی کنند درسته دانشجو هستند ولی دانشگاه مال باباشان نیست دانشگاه ملیست ان هم ضوابط خاص خود ش دارد هر کس از درب دانشگاه که وارد بش باید هر کاری که دلش میخواد باید انجام بده ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
دقیقاهمینه که گفته شده سطح سوادویانوع مدرک هیچ ربطی به شعورافراد نداره
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
باید یاد داد که دانشگاه جای مباحثه است. بهتر است موافقین و مخالفین حجاب با هم بنشینند و مباحثه کنند. اگر قرار باشد دانشگاه جای شاخ و شانه کشیدن باشد پس کجا باید بحث های علمی انجام شود. از کودکی و مدرسه باید فرهنگ مباحثه و مناظره و سوال و جواب را آموزش داد.
پاسخ ها
جانباز
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
حجاب ازضروریات دین است وهزاران شهیدوجانبازوجاویدالاثربخاطرحفظش داده ایم جای بحث ندارد.کسانیکه نمی خواهند قانون رارعایت کنند بروندهمان دانشگاه!!!!های غرب
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
سلام
من یه پیشنهاد دارم
به جای مقابل با بد حجابی هزینه اون رو ببرن بالا
مثلا
قیمت یه مانتو جلوباز وساپورت و.... رو بزارن بالای ۵۰۰هزار تومان و یک میلیون
یا هر دانشجویی میخواهد بد حجاب وارد دانشگاه بشود دم در ازش چهار صد هزار بگیرن بعد بگن برود داخل
به جای مقابله هزینه بد حجابی رو ببرید بالای دو و سه میلیون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
عجب حرفی.
فلسفه مبارزه با بی حجابی حفظ حدود الهی ه.
با این روش جنابعالی ، حدود الهی هم قابل خرید میشوند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
منظورش بد حجابی است نه بی حجابی
تو تمام کشورهای دنیا اگه شما
یه هنجار فرهنگی رو رعایت نکنی
جریمه های سنگینی میشوید
دل سوخته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
اینها مگه حجاب دارن که اعتراض به حجاب میکنن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
این نتیجه بی فرهنگی است تو خیابون یک جور تو دانشگاه یک جور چرا هیچکی اقدامی انجام نمیده . خدا خودش به بچه هامون رحم کنه کجا میخوایم اینارو بفرستیم.
مرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
اگر طرف مقابل هم تریبون داشت قطعا این طرف را مقصر می دانست.ولی مقصر اصلی آن کسانی هستند که بدون هماهنگی با مسئولان،تصمیم می گیرند تذکر دهند و و............هر کسی باید کار خودش را بکند.قوه قضائیه در امور جاری یا قوه مجریه در امور قضائیه و مجلس در هر کاری دخالت نکند.مثل این می ماند که یک رفتگر عزیز و شریف برود اتاق عمل و جراحی کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
طرف مقابل!!!!حمله به یک خانم چادری حرفاشوزد
مسلمان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
اینها دنباله رو امریکا هستند غافل از این که فقط مهره اند به وقتش سوخته اعلام میشن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
چی گفتی اصلا خودت فهمیدی!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
روش کار به نظرم اشتباه بوده می بایست یک جلسه خصوصی با رعایت نکنندگان حجاب بصورت خصوصی با دعوت رسمی مسئول دانشگاه انجام می شد و با آنها در مورد عملشان گفتگوی رودر رو می شد و در صورت نیاز تذکر داده می شد و در صورت عدم رعایت در درب دانشگاه نیز این مورد با نصب بنرهایی با متون اهمیت حجاب و روشنگریهای لازم در مورد قصد کشورهای دشمن برای ایجاد فضای فرهنگی ناسالم در کشور و مراکز آموزشی و فرهنگی نیز اقدامات اولیه صورت می گرفت در صورت عدم توجه باید قانونی با این افراد برخورد کرد بدون هیچ گذشتی قانون که وجود دارد عدم التزام به قانون نیز جرم محسوب می شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
با جلسه وتذکر ودعوت کاری از پیش نمی رود
خانم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
عزیزم اینها برنامه ریزی دشمن کجای کاری
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
نفوذ فرهنگي به دانشگاه هامونم هم رسيده ديگه دشمن بايد چيکار کنه تا ما از خواب بيدار بشيم؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
واقعا محيط دانشگاه ها خيلي بد شده بايد يک فکر اساسي کرد.
مهسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
کتابهایی وجودداره که حد متعارف پوشش برای دختران و پسران دانشگاه های آمریکا رو که مهد ولنگاری هم هستند شرح میده. توروخدا بخونید ببینید واسه قد آستین پسران و قد دامن و یا شلوار خانم ها هم سانت زده و نوشته. تخلف ازش هم کلی جریمه داره.
اونوقت ی سری .... به اسم آزادی فرق ..... رو با دانشگاه نمی دونن انتظار دارن اعتراض هم بهشون نشه
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
متاسفانه تو کشور ما به اسم آزادي همه ارزش ها داره زير پا گذاشته ميشه توسط عده اي روشنفکر نما
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
واقعا متاسفم، با این وضعی که دانشگاهها دارند بهتره بچه هامون رو نفرستیم تو کشورهای اروپایی هم در مکانی مثل دانشگاه باید پوشش مناسب داشته باشی تا حواس دانشجویان به غیر درس پرت نشود متاسفم به چنیین آدمهای بی فرهنگ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
اقا کسانی تودانشگاه ها ناهنجاری انجام میدهند قانون را زیر پامیگذارند اخراج موقت کنند تافرصت کنند خودشون جمع جورکنند بعد باوالیدنشون بیان امضا کتبی بدهند تادیگه قانون شکنی نکنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
واقعا متاسفم هتاکی کشف حجابی اونهم در ماه رمضان!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
خداوند لعنت کند عامل فتنه را
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
چرابیانیه دادن هرگز دستورالعمل جدیدی راجع به حجاب نداشتن وگشت ارشادتودانشگاه نیست همینه به اينجا کشیده. شده وهرکاری دلشون میخوادمیکنن حجاب توکشورماقانونه چون یه کشوراسلامی هستیم وهزاران شهید دادیم تاامثال اونهادرامنیت کامل راحت به دانشگاه بر ن نمیخوان برن خارج اونجا انقدرروسریاشونو بردارن تاعقدشون خالی شه
مهدی قانع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
متاسفانه این معضل به دبیرستانهای دخترانه هم رسیده است
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
بگو عزیزم شما آموزش وپرورش را دست کم گرفتید، این کارها باید از آموزش وپرورش شروع بشه، دانشگاه خیلی دیره.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
معلوم نیست این دانشگاهه یا شوی لباس ها و رفتارهای مبتذل !؟ واقعا ک شرم آوره .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
مقصر اصلی این وضعیت مسؤولانی هستند که حاضر نیستند برای اصول اولیه اسلام و حتی الفبای ادب و اخلاق از خود جدیت نشان دهند تا کسی نگوید که روشنفکر نیستند !
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
این هرج و مرج اخلاقی که در دانشگاه های ما دیده می شود حتی در دانشگاه های خارج از کشور اینجوری نیست . هرج و مرج اخلاقی در مراکز آموزشی و علمی مثل هرج و مرج اقتصادی در بازار .
raha
|
France
|
۰۵:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
در هر کشور و سیستمی مردم و بخصوص نسل جوان از برخی مسائل که شخصی محسوب میشوند قانون کلی در آن امر و نهی کند آدمهای جامعه بیشتر عمل خلاف آن قانون انجام میدهند بعضأ جوری واکنش نشان میدهند که تفاوت بسیار با عرف و هنجار مرسوم دارد چرا که احساس میکنند به حریم شخصی شان توسط قانون تجاوز شده در نتیجه باعث هنجار شکنی میشود مسئله حجاب هم یکی از مسائل شخصی است که جدا از عرف جامعه نیست ولی وقتی تأکید خاصی به این مسئله صورت میگیرد و قانون هم به اجباری بودن آن همراه با زور صحه میگذارد باعث چنین هنجار شکنی هایی میشود بد حجابی با بی حجابی فرق دارد متأسفانه ما شاهد بد حجابی هستیم نه بی حجابی کسی که حجاب ندارد به هر دلیل فرق نمیکند چه از نظر مذهبی اعتقاد ندارد چه شخصی تکلیفش روشن است ولی بدحجابی نتیجه دیگری دارد که از زور و تأکید اجباری برداشتن حجاب است طوری که شخص با شنا کردن خلاف عرف و رسم جامعه اعتراض خود را بیان میکند متأسفانه در این مورد هیچکدام از دوطرف مسیر درستی انتخاب نکرده اند عمل و عکس العمل هردو اشتباه است چه قانونی که بر زور و تأکید اجباری صحه میگذاردچه رفتاری که از طرف شخص مخالف قانون صورت میگیرد حکایت ضرب المثله که میگه میخواستیم از اینور بوم نیفتیم از اونور بوم افتادیم کسانی که میگید مسائل اقتصادی و اینجور حرفا لطفأ دقت داشته باشید مسائل فرهنگی بسیار بالاتر و مهمتر از مابقی مسائل هست جامعه ای که فرهنگش مورد هجوم بیگانه قرار بگیره خرابی هایی که از خودش بجا میزاره خیلی فراتر از بحران اقتصادی ودیگر مشکلات است باید جدی بگیریم و به سادگی از مقوله فرهنگ و آداب و رسوم مربوط به خودمان عبور نکنیم
ناشناس
|
Germany
|
۰۵:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
جماعتی که باارزشهاویاد خداوحجاب مخالف باشه درآینده نزدیک سیلی بدی ازهنجارشکنیهاوانعکاس عملکرداشتباه خودشون خواهندخورد،حتی همان دانشگاه هاومدارسی که متعلق به کشورهای موردنظرغربگراهاست قانون لباس فرم پوشش دردانشگاه رودارندخلاف اینجاکه دردانشگاههامواد مخدروکراک وشیشه الکل وقلیان استفاده ومحیط دانشگاه وعلم روبا جاهاي ديگر و هنجارشکنی به اشتباه گرفته اند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
من هم موافقم .باید در مورد این نوع پوشش تذکر داده بشه .من خودم دانسجو پسر هستم در دانشگاه عده ای با چنان وضع پوشش و ارایش میان که ادم فکر میکنه میحوان برن عروسی .واقعا این گونه رفتار تمرکز فکری ما را میگیره .افراد با چنین پوشش هایی واقعا حقوق شهروندی سایر افراد را زیر پا میگذارن و باعث بهم ریختگی فکری اونا میشن .من با قاطعیت حمایت میکنم
علی
|
Turkey
|
۰۵:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
وای به روزی که بگندد نمک...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
با سلام ,بسیار جای تاسف است که یک عده دانشجو نما در محیط دانشگاه,محل کسب علم و معرفت اینگونه رفتار نمایند.
بالاخره اگر بر فرض هم بی دین باشند وخود را افرادی روشنفکر
میدانند ,قانون و مقررات در جامعه برای همه یگسان است و بایستی همه به آن قانون احترام بگزارند حالا بماند که در سایه نظام اسلامی دارند زندگی میکنند واز امکانات استفاده بهره برداری میکنند.................اینگونه افراد واقعا بدنبال چه هستند...........ِِ.....خدا لعنت کند آن کسانی رو که بدون تامل ودرنگ و بلکه از روی نیرنگ کلمه آزادی ,برای منفعت خود ,مطرح کرد وخدا لعنت کند تمام منافقین داخلی و خارجی ودشمنان ملت عزیز ایران اسلامی ,در هر پست ومقام
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
من خودم مسلمونم ولی کسی که اسلام رو قبول نداره چرا باید پوشش اسلامی داشته باشه؟؟؟
یه کمونیسم، زردشتی، مسیحی و یهودی چرا باید حجاب اسلامی رو رعایت کنه؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
آقای عقل کل اینجاکشور جمهوری اسلامیه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
چون درمملکت ما قانونه.میفهمی قانون
سامان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
اینا دانشجویاني بودن که تو فضای مجازی مخشون را غربی ها در می‌کنن میفرستن خیابان .. من شهروند عادی 28 ساله هستم بسیجم نیستم اما از همه بسیجی ها خواهشمند با قاطعیت با بی حجابیا برخوردن کند اگر نظم جامعه را بهم ریختن زود دستگیر کنند .مگه شهر هرته میرن فضای مجازی یا پیچ علی‌نژاد و.... مخ اینا را شستشو میدن.. بی حجابی ینی : خانمان سوز ، رابطه های نامشروع گسترده و......!! از بسیج ‌.از مامور انتظامی از همه ارکان ها میخام اجازه ندن دوباره از این شعارها تو خیابانها باشیم امروز تو اینستاگرام بابت این حادثه همین حرفا را زدم اما متاسفانه اینستاگرام تمامی پست و نظر منو مسدود کرده.. امروز اعصابم خورد شده بود که الکی اسمشون دانشجوی اما هیچی نمی‌فهمند و کم دانش هستند .امیدوارم دیگه این اتفاق نیفته در صورت تکرار برخورد جدی شود..
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
ما از قوه قضا میخاهیم به شدت با این هنجار شکنان و آشوب گران برخورد کند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
جريان چيه دقيقا؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
هرجاي دنيا با هنجار شکني و هنجارشکنان برخورد مي شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
دانشگاه جاي درس خواندن است نه خودنمايي
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
اخه بسیج که نباید جای ریاست تصمیم بگیره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
بسیج نیروی مردمی است وهر جا که لازم باشه باید وارد بشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
بسيج در هر جا که بخاد ميتونه واردبشه چون نيروي مردمي هستش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
اگر دانشگاه مثل همه دنیا به دستورالعمل هاعمل می کرد این نمی شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
والا تو هیچ کشوری دانشجو جماعت با این وضع پوشش نمیاد دانشگاه...
اینا جای درس خوندن دنبال کار های دیگه ای هستن.
که جاش توی دانشگاه و مکان علمی نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
خواهش می کنم خواهش می کنم همچین خبر هایی را با عکس فیلم بذارید تا نخوایم سرمون توی سایت های ضد انقلاب باز بشه برای دیدن گزارش اتفاق افتاده توی مملکتمون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
دانشگاه محل کسب دانش هست محل خودنمایی و عشوه گری نیت ، برخورد قاطع کنن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
هر محيطي يک قوانين خاص براي طرز پوشش و... دارد که همه موظف به اجراي آن هستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
آقايان برید لا اقل قوانین خود دانشگاههای آمریکایی رو بخونید که با هرنوع لباسی حق ندارند به محیط دانشگاه قدم بذارند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
واقعا آدم ميمونه چي بگه
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
سروش خبر
ایتا خبر
ویسپی خبر
گپ خبر
آی گپ خبر
بله خبر
توییتر خبر
اینستاگرام خبر
اپلیکیشن باشگاه خبرنگاران- صفحه خبر