همزمان با ماه مبارک رمضان صورت می‌گیرد؛

رونمایی از نرم افزار " هم سنگر "در شهرستان شوط

مدیرکل کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی گفت:همزمان با ماه مبارک رمضان نرم افزار " هم سنگر " در شهرستان شوط رونمایی می‌شود.

حجت الاسلام اباذر بیگی مدیرکل کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان، نرم افزار " هم سنگر" در شهرستان شوط بصورت پایلوت رونمایی می‌شود.
 
حجت الاسلام بیگی افزود: نرم افزار " هم سنگر " با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با شهدا و جانفشانی‌ها و رشادت‌های آن‌ها و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان حفظ و نشر آثار دفاع مقدس، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان تهیه شده است.
 
وی اظهار کرد: زندگی نامه شهدا، یادواره‌های شهدا، وصیت نامه، آثار و تصاویر شهدای شهرستان شوط از موضوعات این نرم افزار می‌باشد.
 
مدیرکل کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی در ادامه اظهار کرد: نرم افزار مذکور در حال حاضر تنها برای شهرستان شوط تهیه شده است و برای اینکه بصورت استانی و برای سایر شهرستان‌ها نیز تهیه شود به ۱۰ میلیون تومان اعتبار نیاز می‌باشد که در این راستا رایزنی‌هایی با ادارات مربوطه انجام شده است و در صورت موافقت بصورت گسترده برای سایر شهرستان‌ها نیز تهیه خواهد شد.
 
انتهای پیام/م
 
 

نرم افزار " هم سنگر "در شهرستان شوط رونمایی می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.