رئیس کمیته امداد شهرستان ثلاث باباجانی از کمک ۱۲ میلیون تومانی خیران از ابتدای ماه مبارک رمضان امسال تاکنون به ۱۱ خانوار نیازمند خبر داد.

به گزارش   خبرنگار   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،رئیس کمیته امداد شهرستان ثلاث باباجانی گفت: طرح مفتاح الجنه با هدف دیدار با نیازمندان و دوستان خدا به صورت ویژه در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود که مردم خیر می‌توانند از طریق سامانه پیامکی و یا تماس با شماره‌های تلفن اعلامی در این طرح خداپسندانه مشارکت کنند.


 سید امیر حسینی، رئیس کمیته امداد شهرستان ثلاث باباجانی گفت: طرح مفتاح الجنه به صورت ویژه در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.
وی افزود: در این طرح خیران ضمن دیدار با خانوار‌های نیازمند و با اهدای کمک‌های نقدی و غیر نقدی گره‌ای از مشکلات درمانی، معیشتی و.. این خانوار‌های نیازمند می‌گشایند.
حسینی با یادآوری اینکه مردم خیری که توانایی گره گشایی از مشکلات نیازمندان دارند می‌توانند با هماهنگی کمیته امداد به دیدار خانواده‌های مددجو بروند، تاکید کرد: سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۸۳ به منظور پیامک مردم خیر برای مشارکت در این طرح خداپسندانه فعال است.
رئیس کمیته امداد شهرستان ثلاث باباجانی ادامه داد: همچنین شماره تلفن‌های ۳۸۲۴۰۷۷۶-۰۸۳ و ۳۸۲۱۳۴۴۴-۰۸۳ آماده دریافت درخواست‌های مردمی در طرح مفتاح الجنه است.
سید امیر حسینی عنوان کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان امسال تاکنون خیران نیک اندیش با ۱۱ خانوار نیازمند در شهرستان ثلاث باباجانی دیدار کردند که در این دیدار‌ها حدود ۱۲ میلیون تومان برای رفع مشکلات این خانوار‌ها اهدا شده است.

انتهای  پیام/ز

طرح مفتاح الجنه دیدار خیران با نیازمندان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.