فرمانده بسیج بروجرد:

اعزم ۵۰ جهادگر بروجردی برای پاکسازی باغات انجیر پلدختر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: ۵۰ جهادگر بروجردی برای پاکسازی باغات انجیر روستای زیودار به پلدختر اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سرهنگ مجید سوری،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: ۵۰ جهادگر بروجردی برای پاکسازی باغات انجیر روستای زیودار به پلدختر اعزام شدند.

 سوری  اظهار داشت: از ابتدای وقوع سیل در پل‌دختر، نیرو‌های جهادی از شهرستان بروجرد در کنار سایر جهادگران برای کمک و امدادرسانی در منطقه حضور یافتند و در این مدت کمک‌های مردمی نیز برای سیل‌زدگان پل‌دختر ارسال شد.

وی افزود: بعد از وقوع سیل، نیرو‌های بسیجی بروجرد در قالب ۹ گروه جهادی و تیم‌هایی از بسیج جامعه پزشکی به پل‌دختر اعزام شدند و چندین روز در منطقه باهدف ارائه کمک‌های درمانی، خدماتی و پاک‌سازی منازل و خیابان‌ها حضور داشتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد بیان کرد: در حال حاضر ۵۰ نفر از جهادگران بروجردی در قالب اردو‌های جهادی به پل‌دختر اعزام شدند تا در روستای زیودار برای پاک‌سازی و لایروبی باغات انجیر اقدام کنند.

سوری عنوان کرد: عملیات پاک‌سازی باغات مذکور در پل‌دختر طی چند روز ادامه دارد و باغات انجیر این روستا از گل‌ولای سیل پاک‌سازی خواهند شد.

وی تصریح کرد: در سیل فروردین‌ماه امسال خسارت‌های زیادی به منازل، تأسیسات، بخش کشاورزی پل‌دختر و روستا‌ها وارد شد که نیرو‌های جهادی در هرجایی که نیاز به حضورشان است حضور یافته و خدمات لازم را ارائه می‌دهند.

لازم به ذکر است براثر سیل فروردین‌ماه امسال بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان خسارت به بخش کشاورزی استان وارد شد و در شهرستان پل‌دختر و معمولان به ۲۵ هزار هکتار زمین کشاورزی خسارت وارد شد.

انتهای پیام/ ر

۵۰ جهادگر بروجردی برای پاکسازی باغات انجیر پلدختر اعزام شدند

برچسب ها: بسیج بروجرد ، جهادگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.