انتقال پادگان های نظامی به خارج از شهر

شهردار منطقه شش اصفهان گفت : ضمینه خروج پادگان ها نظامی از شهر فراهم شده و با وفاقی که وجود دارد شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدرضا برکت شهردار منطقه شش اصفهان با اشاره به افزایش ۸۶ درصدی بودجه در سال جاری نسبت به پارسال گفت: در سال ۹۷ بودچه شهرداری منطقه شش ۲۳۴ میلیارد تومان بود که این مبلغ با توجه به نیازسنجی منطقه و مشارکت مردم به نزدیک به ۴۳۴ میلیارد تومان افزایش پیدا کرد که ۸ درصد این بودجه صرف امور جاری و ۸۰ درصد آن صرف پروژه‌های عمرانی منطقه ۶ اصفهان خواهد شد.

وی در خصوص پروژه‌های نیمه تمام شهرداری منطقه شش اینگونه گفت: تکمیل و بهره برداری از سالن اجلاس سران یکی از مهمترین اولویت‌های ما در سال جاری است که در این راستا بدهی‌های گذشته این پروژه بالغ بر ۳۶ میلیارد تومان به پیمان کاران پرداخت شد و در حال حاظر پروژه در حال تکمیل است که پیش بینی می‌شود بودجه‌ای بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان برای اتمام این پروژه نیاز است.

شهردار منطقه شش اصفهان افزود: پردیس هنر اصفهان که بزرگترین سالن آنفی تئاتر رو باز کشور با ظرفیت ۳۲۵۰ صندلی میباشد در آغاز مدریت جدید شهرداری منطقه شش تنها ۲۳ درصدی آن ساخته شده بود، روند تکمیل آن تا پایان سال ۹۸، ۷۰ درصد آن تکمیل خواهد شد.
برکت ادامه داد:در بخش فرهنگی سال گذشته بودجه‌ای در حدود ۷۰۰ میلیارد تومان به شهرداری منطقه شش اختصاص داده شد که این بودجه صرف برنامه‌ها و پروژه‌های فرهنگی در شهرداری منطقه شش اصفهان شد.

وی با اشاره به نیاز جامعه به نشاط اجتماعی ادامه داد: برنامه‌های ویژه‌ای در دستور کار شهرداری تا پایان سال قرار گرفته است که مهمترین آن‌ها عبارتند از جشنواره تفریحی تابستان ۹۸، تکمیل پردیس هنر و سالن شهدا، ویژه برنامه در مسیر موفقیت، پاتوق مشاهیر، تقویت ارتباط بین والدین و فرزندان، رفیق شفیق، کتاب شهر، سفره‌های همدلی، روز جهانی محیط زیست، ویژه برنامه روز جهانی عکاس، جشن عید غدیر و روز جهانی سالمندان و ویژه برنامه‌های مختلف در دستور کار شهرداری منطقه شش قرار گرفته است.

شهردار منطقه شش در خصوص مشکلات به وجود آمده برای شهروندان در خصوص کمبود پارکینگ در منطقه گفت: به دلیل گرانی زمین‌های آن محدوده بودجه زیادی جهت خرید زمین مناسب نیاز است که برای حل این مشکل بودجه‌ای بالغ بر ۱۴ میلیلارد تومان در نظر گرفته شده و مکان‌هایی جهت ساخت پارکینگ با ظرفیت ۳۰۰ خودرو شناسایی شده است.

برکت در جهت تسهیل عبور ومرور شهروندان از افزودن خط اتوبوس شهری از شهرک شهید کشوری به پایانه صفه از اول خرداد ماه خبر داد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص شرایط پادگان‌های موجود در منطقه شش اصفهان گفت: ضمینه خروج پادگان‌ها نظامی از شهر فراهم شده و با وفاقی که وجود دارد شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.




انتهای پیام/م

 

نشست خبری شهردارمنطقه شش شهرداری اصفهان

برچسب ها: شهرداری ، بودجه97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار