کشف ۳۰ میلیارد ریال قطعات اوراق خودرو در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت:۳۰ میلیارد ریال قطعات اوراق شده ازخودرو‌های مسروقه که سارقان آن‌ها را در سایت دیوار به فروش می‌رساندند کشف شد.

 به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار مهدی معصوم بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودروی زانتیا، ویتارا وپژو در اصفهان و چند استان دیگر کشور، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان فلاورجان قرار گرفت.

سردار مهدی معصوم بیگی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد سارقان خودرو‌هایی که مالکان آن‌ها قصد فروش را داشتند، در سایت دیوار شناسایی و پس از ملاقات با مالک در اقدامی ناگهانی و با اعمال خشونت خودرو را سرقت می‌کردند.

وی با بیان اینکه در باز پرسی‌های پلیس هشت دستگاه خودرو شامل شش دستگاه زانتیا، یک سواری ویتار و یک سواری پژو که سند نمره شده بودند کشف شد، ادامه داد: این خودور‌ها از استان‌های اصفهان، البرز و تهران سرقت شده بودند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در این بازرسی‌ها همچنین ۳۰ میلیارد ریال قطعات اوراق شده ازخودرو‌های مسروقه که سارقان آن‌ها را در سایت دیوار به فروش می‌رساندند کشف شد افزود: در این خصوص ۴ سارق حرفه‌ای خودرو دستگیر و پرونده این سرقت‌ها برای روشن شدن دیگر ابعاد آن مفتوح است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه خودرو‌های کشف شده پس از طی مراحل قانونی به مالکان بازگردانده می‌شود، از افرادی که به این شیوه از آنان سرقت شده خواست، به پلیس آگاهی اصفهان واقع در خیابان قائمیه مراجعه کنند.

انتهای پیام/م

 

باند چهار نفره سند نمره با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی فلاورجان متلاشی شد

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.