وقوع جرائم خشن در اصفهان کاهش یافت

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کاهش جرائم خشن و افزایش برخی از کشفیات این فرماندهی در فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ " علی ملکی آهنگران معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: جرایم خشن از جلمه جرایم مهمه هستند در کاهش احساس امنیت مردم نقش و تأثیر فراوانی دارند و بنابر این کنترل و کاهش این گونه جرایم به عنوان یکی از اولویت‌های مهم همه ساله در دستور کار ماموران نیروی انتظامی قرار دارد.

وی افزود: بررسی آمار‌ها و گزارش‌های مرکز فرماندهی و کنترل فرماندهی انتظامی استان، نشان می‌دهد که میزان وقوع جرایم خشن در فروردین ماه امسال به طور قابل توجهی نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته و از طرفی اقدامات صورت گرفته از سیر نزولی این گونه جرایم در هر سال حکایت دارد.

سرهنگ ملکی آهنگران در خصوص میزان کاهش برخی از جرایم خشن در فروردین ماه امسال به خبرنگار ما گفت: در این ماه وقوع سرقت به عنف ۴۵ درصد، تجاوزبه عنف ۱۲ درصد و سرقت مسلحانه نیز ۱۰۰ درصد کاهش داشته است.

معاون عملیات همچنین از افزایش ۱۱۸ درصدی کشف مواد مخدر در همین ماه خبر داد و گفت: کشف محموله‌های سوخت قاچاق نیز ۱۵ درصد، کشف سلاح گرم و سرد ۴۶ درصد، دستگیری سارقان ۲۸ درصد و دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر هم ۸۵ درصدنسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.


انتهای پیام/م

 

کاهش وقوع جرائم خشن در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.