کمک خیر نیکوکار به ایتام

️رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب از اعطاء ۲۶۲کارتن کیک از سوی خیر نیکوکاربه ایتام تحت حمایت این شهرستان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

کمک خیر نیکوکار به ایتامبه گزارش  خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محمدبیگزاده بابیان اینکه این کارتن‌های کیک از سوی مدیر عامل کارخانه  به خانواده‌های ایتام این شهرستان اهداء شده است گفت:ارزش کلوچه‌های اعطایی از سوی این خیر نیکوکار بالغ بر ۹۰میلیون ریال بوده است.

️بیگزاده درپایان با تاکید بر اینکه خداوند متعال در قرآن کریم بر انفاق وکمک به نیازمندان تاکید فراوانی دارد بیان کرد:کمیته امداد آماده دریافت کمک‌های خیرین در ماه مبارک رمضان را دارد واعطای این کمک‌ها به نیازمندان در اسرع وقت است.

محمدبیگزاده  با اشاره به حضور دوچرخه سوار زائر کربلا در کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب گفت: علی محمدی دوچرخه سوارزائر کربلای حسینی حامل پیام وپرچم شهداء در کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب حضور یافت.

وی افزود: این دوچرخه سوار مشهدی با هدف ترویج فرهنگ شهادت،زنده نگهداشت یادو خاطره شهداء در مسیر مشهد تا شهرستان اسلام آبادغرب راطی کرده است.

محمدی گفت:با زنده نگه داشتن یاد وخاطره شهداء می توان از انقلاب اسلامی ودفاع در راه آرمان های امام وشهداء گام برداشت.

این جوان مشهدی با اشاره به اینکه تاکنون ۷مرتبه این مسیر را طی کرده است وافزود پس از بارها طی این مسیر با احترام ورفتار بسیار خوب مسئولین ومردم مواجه شده ام.

انتهای پیام/ز

 

حضور زائر کربلا در اسلام اباد غرب

برچسب ها: کمیته امداد ، تغذیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.