رهبر انقلاب: نه ما دنبال جنگ هستیم و نه آمریکا/ مذاکره سم است + فیلم

مسئولان و کارگزاران نظام در هشتمین روز از ماه مبارک رمضان با مقام معظم رهبری دیدار کردند.

رهبر انقلاب: نه ما دنبال جنگ هستیم و نه آمریکا/ مذاکره سم است + فیلمبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، در هشتمین روز از ماه مبارک رمضان، سران قوا، مسئولان و کارگزاران نظام، جمعی از مدیران ارشد دستگاه‌های مختلف، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و عناصر فعال سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، روز (سه‌شنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

رهبر انقلاب در بخشی از سخنانشان در این دیدار گفتند: گزینه‌ قطعی ملت ایران در مواجهه با دشمن، مقاومت در همه‌ زمینه‌ها است، چراکه مذاکره با دولت کنونی آمریکا سمّ مضاعف است، البته جنگی نخواهد شد بلکه برخورد، برخورد اراده‌ها است و در این زمینه، اراده‌ ملت ایران و نظام اسلامی قوی‌تر از دشمن است و به فضل الهی این بار هم پیروز خواهیم شد.

رهبر انقلاب با اشاره به اینکه آمریکا مجبور به عقب‌نشینی در مقابل مقاومت ملت ایران خواهد شد، افزودند: بحث مقاومت، بحث برخورد نظامی نیست و اینکه برخی در روزنامه یا فضای مجازی مسئله‌ جنگ را مطرح می‌کنند، حرف بیخود و غلطی است.

ایشان تأکید کردند: بنا نیست جنگی انجام بگیرد و انجام هم نخواهد گرفت، چراکه ما ابتدا به ساکن هیچ‌گاه دنبال جنگ نیستیم و آنها هم میدانند که جنگ به‌صرفه‌شان نیست.

رهبر انقلاب در پایان سخنانشان اظهار کردند: رویارویی کنونی، برخورد اراده‌ها است و چون ما اراده‌ای قوی‌تر داریم و به خدا توکل می‌کنیم، انشاءالله آینده‌ خوبی در انتظار ملت است.


بیشتر بخوانید: رهبر انقلاب: جنگ نخواهد شد، مذاکره نخواهیم کرد + فیلم 


انتهای پیام/
 

سخنان مهم آیت الله خامنه ای درباره موضع ایران نسبت به مواضع جنگ طلبانه آمریکا + فیلم

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار