ایجاد بیش از ۴ هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد

رئیس کمیته امداد در پیامی از نقش‌آفرینی و مدیریت راهبردی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جذب قابل توجه تسهیلات اشتغال مددجویان کمیته امداد قدردانی کرد.

به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،پس از کسب موفقیت و کارنامه قابل تحسین استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حوزه اشتغال روستایی و عشایری، این بار پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور مراتب سپاس خود را نقش آفرینی علی محمد احمدی در این عرصه اعلام کرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور نیز در پیامی از نقش آفرینی و مدیریت راهبردی استاندار کهگیلویه وبویراحمد در زمینه جذب قابل توجه تسهیلات اشتغال زایی و کمک به بهبود وضعیت اشتغال، معیشت و خوداتکایی مددجویان زیرپوشش این نهاد حمایتی نیز تجلیل کرده است.

پرویز فتاح در بخشی از پیام تقدیر خود به استاندار کهگیلویه و بویراحمد آورده است: ایجاد اشتغال، توانمند سازی، خوداتکایی و استقلال اقتصادی خانواده‌های نیازمند و حمایتی از تکالیف و مسئولیت‌های راهبردی کمیته امداد (ره) است.

وی گفت: با وجود مشکلات اقتصادی در سال ۱۳۹۷، اما با همراهی و همگامی دولت و مسئولان و مدیران اجرایی در استان‌ها  افزون بر ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی از محل‌های گوناگون شامل منابع (قرض الحسنه بانک ها، اشتغال پایدار روستایی و همچنین منابع داخی امداد پرداخت شد.

رئیس کمیته امداد (ره) کشور توضیح داد: از محل پرداخت این میزان تسهیلات اشتغال زایی حدود ۱۳۶ هزار و ۲۲۷ فرصت شغلی در بخش‌های مختلف در سطح کشور ایجاد شده است.

وی یادآور شد: استان کهگیلویه و بویراحمد توانسته افزون بر هفت هزار و ۸۹۷ میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال از این میزان پرداختی تسهیلات کمیته امداد کشور را جذب کند.

فتاح تاکید کرده است که از محل پرداخت این میزان تسهیلات نیز چهار هزار و ۱۵۱ فرصت شغلی در کهگیلویه و بویراحمد ب ویژه برای مددجویان زیرپوشش این نهاد ایجاد شده است.

وی سهم جذب شده استان کهگیلویه و بویراحمد را از محل منابع تسهیلات روستایی و عشایری نیز افزون بر ۲ هزار و ۵۵۳ میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال در قالب ۹۶۷ فرصت شغلی ذکر کرده است.

رئیس کمیته امداد (ره) کشور از استاندار، فرمانداران، دبیرخانه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری کهگیلویه و بویراحمد و همچنین مدیران عامل بانک‌ها در جذب این میزان تسهیلات اشتغالزایی قدردانی کرده است.

وی با یادآوری اینکه نظارت و مدیریت راهبردی، پیگیری مستمر و تلاش مجدانه علی محمد احمدی استاندار، در کسب این موفقیت ارزشمند نقش تعیین کننده‌ای داشته، تاکید کرده است: کمیته امداد (ره) برای تقویت این مهم و کمک به بهبود وضعیت اشتغال و استقلال اقتصادی مددجویان آماده هرگونه همکاری با مجموعه مدیریتی استان کهگیلویه و بویراحمد است.

افزون بر ۱۰۳ هزار نفر در قالب ۴۰ هزار خانوار از جمعیت ۷۲۳ هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد تحت پوشش کمیته امداد هستند.

انتهای پیام/پ

ایجاد فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد

برچسب ها: اشتغال ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.