برنامه‌های تشویقی در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب استفاده شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: باید تلاش کنیم برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب از برنامه‌های تشویقی استفاده شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مجید خورشیدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در نشست کمیته صیانت از حقوق شهروندی افزود: باید تلاش کنیم به جای برخورد با کسانی که عفاف و حجاب را رعایت نمی‌کنند، عفت را تشویق کنیم و کمتر دیده شده در این زمینه اقدامی شود.

وی با تحسین بانوانی که در گرما و رطوبت بالای بوشهر به حفظ حجاب پایبند هستند، ارائه الگو‌های جدید پوشش در جامعه را خواستار شد و بیان کرد: می‌توان با رعایت استاندارد‌های حجاب از رنگ‌هایی برای چادر استفاده کرد که کمتر گرما را جذب می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر همچنین ادامه داد: مدیران دستگاه‌های اجرایی نظارت مناسبی داشته باشند تا خدمات در تراز استاندارد به مردم ارائه شود که این حداقل حقوق شهروندی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: حقوق شهروندان بسیار بیش از این‌هاست و اگر همه آنچه که شهروندان برابر قانون از ما انتظار دارند را انجام دهیم، کمترین میزان خدمت به آن‌هاست.

وی بیان کرد: در برخی جا‌ها حق شهروندان ضایع می‌شود و از قوانین، تفاسیری که به ضرر مردم است، اعمال می‌شود و برای اینکه قانونی و اخلاقی عمل کرده باشیم باید به بخشی از قانون عمل کنیم که به حل مشکل مردم کمک می‌کند و به نفع مردم است.

انتهای پیام/ک

حقوق شهروندان بیش از اینها باید رعایت شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.