«دور دور» و «سگ‌گردانی» ممنوع

رئیس پلیس راه استان اصفهان از آغاز اجرای طرح پلیس اصفهان برای مقابله با «دور دور» و «سگ‌گردانی» خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ رضا رضایی، رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: پلیس اصفهان با خودرو‌های دارای مظاهر علنی فساد از جمله شیشه‌های دودی غیرمجاز، آلودگی صوتی، متظاهر به بدحجابی و خودرو‌های سگ گردان نیز برخورد جدی خواهد داشت و خودروی رانندگان این تخلفات توقیف می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرحی از دو هفته پیش آغاز شده است که البته در سال‌های گذشته نیز وجود داشته است، گفت: در رویکرد جدید، این طرح تا پایان تابستان به شکل مستمر در شب‌های پنج شنبه و جمعه در محدوده‌های شمال شهر و جنوب شهر اصفهان اجرا می‌شود.

رئیس پلیس راه استان اصفهان اظهار داشت: پلیس راهور استان اصفهان در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر برخورد با رانندگان هنجار شکن نسبت به اجرای طرح مقابله با دور دور اقدام کرده است و بر این اساس با رانندگانی که اقدام به پرسه زنی در خیابان به قصد ایجاد مزاحمت برای نوامیس و شهروندان می‌کند برخورد می‌شود.
 
 


توقیف ۲۸۰ خودروی متخلف در دو هفته گذشته

 

وی با بیان اینکه در هفته گذشته ۱۲۳ فقره دستگاه و هفته قبل از آن نیز ۱۵۷ دستگاه خودروی افراد متخلف توقیف شد، گفت: این طرح استانی است و در تمامی شهرستان‌های استان اصفهان اجرا می‌شود.

رضایی با بیان اینکه ترخیص وسیله نقلیه منوط به عدم شکایت قضائی است، ابراز داشت: شخص راننده به پلیس اطلاعات معرفی می‌شود و در صورتی که دستور قضائی در ارتباط با راننده وجود نداشته باشد خودرو، پس از گذراندن دوره‌های آموزشی توسط راننده ترخیص می‌شود.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.