وصیت تکان دهنده یک شهید درباره مردان بی‌غیرت و زنان بی‌حیا +تصویر

علیرضا رضازاده مدیر کل روابط عمومی شورای نگهبان با انتشار یادداشتی در صفحه اینستاگرامش بخشی از وصیت نامه تکان دهنده شهید امیر امینی را منتشر کرد.

وصیت تکان دهنده یک شهید درباره مردان بی‌غیرت و زنان بی‌حیا +تصویر

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  علیرضا رضازاده مدیر کل روابط عمومی شورای نگهبان با انتشار یادداشتی پیرامون حجاب در صفحه اینستاگرامش بخشی از وصیت نامه تکان دهنده‌ شهید امیرامینی را به مناسبت حواشی اخیر پیش آمده در دانشگاه تهران منتشر کرد. علیرضا رضازاده در اینستاگرام خود نوشت:

«همه دقت کنیم حجاب امر پروردگار و نص صریح قرآن کریم و سنت و سیره قطعیِ رسول اعظم و اهل بیت علیهم السلام است. حجاب، ضروری دین است، مسئله حجاب امر مستحب و یا صرفا مسئله سیاسی نیست، نادیده گرفتن حجاب و تبعات اجتماعی و تاثیر آن بر بنیان خانواده و سبک زندگی ایرانی و اسلامی، جزء بدیهیاتی است که تصورش موجب تصدیق است. مگر غیر از این است که پیامبر مکرم اسلام در خطبه معروف خود در مورد ماه مبارک رمضان در پاسخ امیرالمومنین علیه السلام فرمودند: افضل اعمال در این ماه اجتناب از محارم الهی است.

یعنی در ماه میهمانی ویژه خدا که نفس کشیدن، تسبیح و خواب را عبادت محسوب می‌کنند و به یک آیه قرآن ثواب ختم قرآن عطا می‌شود، از نگاه پیام آور مهربانی افضل اعمال،عدم ارتکاب حرام است، و امروز یکی از بزرگترین محرمات نادیده گرفتن و کشف حجاب است. همه، حتی کسانی که به واسطه عدم شناخت دقیق و یا فشارهای اقتصادی، انجام این واجب الهی را نادیده می‌گیرند هوشیاری خود را در قبال تبعات دنیوی و اخروی، نادیده گرفتن حجاب و نقشه شوم شیاطین جن و انس برای ایجاد دوقطبی در جامعه بیشتر کنند.

باور قطعی حقیر، در خصوص این ابتلا نیز شکست قطعی شیطانک‌های مزدور شیطان بزرگ در مقابله با حجاب است لکن کاستن از هزینه‌های این طراحی خطرناک در زندگی فردی، خانوادگی و اجتماعی و تلاش در تبیین آن برای آحاد جامعه وظیفه جدی امروز همه دلسوزان و مصداق بارز جهاد کبیر به حساب خواهد آمد. البته یادمان نرود که به دلیل پیچیده بودن توطئه دشمن در این خصوص، ظرافت مقابله با این ترفند نمی‌بایست نادیده گرفته شود»

وصیت تکان دهنده یک شهید درباره مردان بی‌غیرت و زنان بی‌حیا +تصویر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۰۹ خرداد ۱۴۰۰
سلام و درود خدا بر ارواح مطهر شهدا
در مطلب بالا اثری از تیتر انتخابی ندیدم.
آخرین اخبار