تیم فوتبال بانوان خلیج فارس شیراز در اندیشه نخستین پیروزی/نائب رییس هیات فوتبال فارس: با رایزنی های انجام شده برخی مشکلات مالی تیم خلیج فارس برطرف می شود

در هفته شانزدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر بانوان کشور تیم خلیج فارس شیراز میهمان پارس جنوبی بوشهر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، هفته شانزدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر بانوان کشور فردا شب در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود که تیم فوتبال بانوان خلیج فارس شیراز در بوشهر از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه به مصاف پارس جنوبی این شهر می‌رود.

نماینده فارس که تا هفته پانزدهم لیگ تنها تیمی است که به پیروزی دست نیافته با ۳ امتیاز و تفاضل گل منفی ۶۵ در قعر جدول دوازده تیمی جای دارد. تیم پارس جنوبی بوشهر نیز با ۱۲ امتیاز در رده نهم جای دارد.

نماینده فارس در صورت پیروزی در این دیدار می‌تواند تا رده دهم جدول صعود کند.
خاتون طهمورثی نائب رییس هیات فوتبال استان فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار کرد: تیم فوتبال خلیج فارس، فصل را با بازیکنان جوان، کم تجربه و بومی آغاز کرد که همین عامل باعث شد در شروع لیگ نتایج خوبی کسب نشود.

وی ادامه داد: با برگزاری تمرین‌های منظم و همچنین گذشت ۱۵ بازی از لیگ، تجربه بازیکنان بالاتر رفته و تیم هماهنگ‌تر شده و امیدواریم تیم خلیج فارس شیراز در ادامه لیگ بتواند نتایج خوبی کسب کند.

نائب رییس هیات فوتبال استان فارس تصریح کرد: با رایزنی‌های انجام شده به احتمال زیاد در ادامه فصل برخی از مشکلات مالی این تیم با اضافه شدن حامی جدید مالی بر طرف خواهد شد.

انتهای پیام/چ

مصاف تیم خلیج فارس شیراز و پارس جنوبی بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار