اگر حضرت خدیجه(س) نبود، چه می‌شد؟ +عکس نوشته

به مناسبت سالروز وفات حضرت خدیجه(س)، کانال ریحانه، بخشی از بیانات رهبر انقلاب پیرامون حضرت خدیجه(س) را منتشر کرد.

حضرت خدیجهبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دهم ماه مبارک رمضان سالروز وفات حضرت خدیجه کبری(س) است؛ جایگاه و نقش حضرت خدیجه(س) در سخت‌ترین دوران تاریخ اسلام بر کسی پوشیده نیست، ایشان در دوران بعثت پیامبر اکرم(ص) با حمایت‌های مادی و معنوی خود از حضرت محمد(ص) نقش مهمی در تثبیت و گسترش اسلام ایفا نمودند.

حضرت خدیجه(س) یک الگوی نمونه برای زنان و مردان جامعه است چراکه در وجود ایشان ارزش‌ها و کمالات انسانی فراوان بود. حضرت خدیجه(س) تمام ثروت، امکانات اقتصادی و هستی خویش را در راه رضای حق بخشیدند و نیز با حمایت‌های روحی، روانی و اجتماعی از پیامبر اکرم(ص) در ترویج اسلام و پیشبرد اهداف آن نقش بسزایی داشتند و با این کار نام خویش را به عنوان الگوی واقعی و راستین تاریخ آفرینش ثبت نمودند.

به مناسبت سالروز وفات حضرت خدیجه(س)، کانال ریحانه از کانال‌های وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای، بخشی از بیانات  رهبر انقلاب پیرامون حضرت خدیجه(س) را منتشر کرد که در ادامه می‌خوانید.

رهبرانقلاب: خدیجه‌ی کبری علیها‌ الصلاة والسلام اول مؤمن به اسلام بود و همه‌ی ثروت خود را در راه دعوت و ترویج اسلام خرج کرد که اگر کمکهای خدیجه علیهاالسلام نبود شاید در حرکت و پیشرفت اسلام یک اختلال و وقفه‌ی عمده‌ای به وجود می‌آمد. ۶۵/۳/۲

 

حضرت خدیجه
 

انتهای پیام/

برچسب ها: مذهبی ، جذاب ترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار