پلمب ۱۴ کمپ ترک اعتیاد در بروجرد

رئیس بهزیستی بروجرد گفت: ۱۴ کمپ ترک اعتیاد در بروجرد پلمپ شد و هشت کمپ برای دریافت مجوز اقدام کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، رئیس بهزیستی بروجرد گفت: ۱۴ کمپ ترک اعتیاد در بروجرد پلمپ شد و هشت کمپ برای دریافت مجوز اقدام کردند.

کرم رضا پیردایه در جلسه مبارزه با مواد مخدر که در فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: در شهرستان بروجرد ۲۲ کمپ غیرمجاز شناسایی‌شده است که از این تعداد سال گذشته ۱۴ کمپ پلمب شد، همچنین هشت کمپ دیگر برای دریافت مجوز اقدام کرده بودند که موافقت اصولی را دریافت کردند، اما ۲ دو کمپ با مشکلاتی مواجه هستند و اقدامی برای صدور مجوز آن‌ها صورت نگرفته است.

وی افزود: در حال حاضر چهار کمپ مجوز دار در بروجرد فعالیت دارند که یک کمپ مخصوص بانوان و سه کمپ هم برای آقایان بوده و خدمات لازم را برای ترک اعتیاد این افراد انجام می‌دهند.

رئیس بهزیستی بروجرد عنوان کرد: صدور مجوز برای کمپ‌ها منوط به داشتن روانشناس است و در صورت عدم وجود روانشناس مجوزی برای کمپ‌ها صادر نمی‌شود؛ دو کلینیک ترک اعتیاد هم در این شهرستان فعال بوده که خدمات لازم را ارائه می‌دهند و نظارت‌های لازم در این کمپ‌ها و کلینیک‌ها صورت می‌گیرد.

محمد مهر افزون رئیس اداره آموزش‌وپرورش بروجرد نیز در این جلسه بیان کرد: در راستای پیشگیری از اعتیاد ۱۸ طرح توانمندسازی در مدارس ابتدایی، ۱۹ طرح در مدارس متوسطه اول و ۲۴ طرح هم در مدارس متوسطه دوم برگزارشده است؛ در راستای پیشگیری از اعتیاد در جشنواره‌ای که در سطح استان برگزار شد شهرستان بروجرد موفق به کسب ۱۰ رتبه برتر شد.

انتهای پیام/ب

۱۴ کمپ ترک اعتیاد در بروجرد پلمب شد

برچسب ها: بهزیستی ، ترک اعتیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار