ماجرای عجیب مردی که توانست در ۳۰ سالگی ۷۲ سالگیش را ببیند!

در حالی که امکان سفر در زمان هنوز در بین دانشمندان به قطعیت نرسیده است، اما همواره افرادی در طول تاریخ بودند که مدعی سفر به گذشته، آینده یا جهان‌های موازی بوده‌اند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، «هاکان نوردویست» سوئدی ادعا می‌کند که ناخواسته به آینده و سال ۲۰۴۲ سفر کرده و با ۷۲ سالگی خودش روبه‌رو شده است.

ماجرای عجیب مردی که توانست در ۳۰ سالگی ۷۲ سالگی خود راببیند!

به گفته او در سی‌ام ماه اگوست سال ۲۰۰۶ وقتی وارد آشپزخانه منزلش می‌شود متوجه نشتی لوله زیر سینک ظرفشویی می‌شود. او برای پیدا کردن محل نشتی آب به زیر سینک می‌رود که نوری را مشاهده و احساس می‌کند فضا وسیع‌تر شده و می‌تواند در آن مکان بایستد! احتمالا او به داخل «کرم چاله» لغزیده است. (طبق نظریه نسبیت پیش‌بینی می‌شود که پیوندی میان دو نقطه در فضا-زمان ایجاد شده و فواصل طولانی بین کهکشان‌ها را کوتاه می‌کند. این میانبر فضایی به نام پل اینشتین-روزن یا کرم‌چاله مشهور شده است.)


بیشتربخوانید: قبرستان آدم فضایی ها در زمین کشف شد+عکس


هاکان بعد از ایستادن خود را در برابر پیری خودش می‌بیند و با حیرت و ترس با پیری خودش صحبت می‌کند و بعد از گفتگو درباره خاطرات و راز‌های مشترک دور، مطمئن می‌شود که «او» خود اوست و واقعا به آینده سفر کرده است. جالب این که هاکان با نمونه پیرمرد خودش در حالی که شوخی می‌کند به وسیله تلفن همراهش ویدئو ضبط کرده و حتی خالکوبی‌های روی بازوی راست‌شان را در کنار هم قرار می‌دهند که به نظر شبیه هم هستند. به گفته هاکان، پیرمرد بعضی از اتفاق‌هایی را که در آینده برای او خواهد افتاد برایش فاش می‌کند و از او قول می‌گیرد که آن‌ها را برای هیچ‌کس بازگو نکند!

این ویدئوی بی‌کیفیت در فضای مجازی با عنوان «هاکان مسافر زمان واقعی» به سرعت دست به دست شد و کنجکاوی‌ها و بحث‌های زیادی را برانگیخت. افراد زیادی درباره درستی یا جعلی بودن آن نظر دادند، اما برای هاکان مهم نیست که دیگران او را دروغگو بدانند، مهم این است که او به آینده سفر کرده و از این بابت بسیار خوشحال است. او معتقد است اگر این اتفاق برایش افتاده پس باید به همین راحتی دیگران نیز آن را تجربه کنند. البته برخی بر این باورند که این فیلم جعلی است و گفته می‌شود هاکان و فیلمش، یک ابزار تبلیغاتی برای اهداف یک شرکت بیمه سوئدی هستند.

همچنین برخی می‌گویند این غیرممکن است که انسان بعد از چهل سال تا این حد به سی سالگی خودش شباهت داشته باشد و از همه مهم‌تر این که هاکان از نحوه برگشتش به زمان حال هیچ صحبتی نکرده است. اما موافقان نظریه سفر در زمان، حقیقی بودن این فیلم را تایید می‌کنند و معتقدند که پیش از این هم افراد زیادی ادعای سفر در زمان داشته‌اند. به هر حال بحث‌های ضد و نقیض درباره این داستان و ویدئویش همچنان بر سر زبان‌هاست. باور این داستان با شما!

انتشار این خبر دلیل بر تایید محتوای آن نمی باشد و صرفا جهت سرگرمی می باشد.

منبع: روزنامه خراسان

انتهای پیام/

دست در گردن با پیریِ خود در سفر به زمان!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
یا دروغ گفته وقصدی برای این دروغش داشته یا دچار توهم وروان پریشی شده