پیامک‌های دریافتی ۹۸/۰۲/۲۶

به گزارشگروه شهروند خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ (مجله خبری شبکه یک سیما) و ۳۰۰۰۲۳۹۴ (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست و ششم اردیبهشت ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

3547...0915: با سلام و عرض خداقوت عیدی و حقوق فروردین مددجویان کمیته امداد رو نریختن. لطفا پیگیری کنید.

 

5780...0935: با سلام. من معلم استخدامی پیمانی از مهر 97 هستم که با آزمون استخدامی سال 96 طبق ماده 28 وارد آموزش پرورش شدم
متاسفانه حقوق هیچ یک از استخدامی های ماده 28 این سال شامل افزایش 400تومانی نشده است. لطفا پیگیری کنید.

 

9187...0915: سلام.طاعات و عبادات قبول. ضمن تشکر از مسئولین نیشابور. جهت اطلاع: باگذشت یک سال از سیل اردسمان از 30 خانه ای که قراربود سه ماهه ساخته شود، فقط دو تا قابل سکونت شده است! توجه و عنایت و کمک بیشتر مسئولان را خواهانیم. موفق باشید.

 

8414...0937: این فروش سایپا ما 10 روز هست که نتوانستیم  ثبت نام کنیم. زیر 20 ثانیه پر میشه. پیگیری کنید.

 

3423...0918:با سلام خواهشا در مورد حذف خريد و فروش امتياز سردفتری گزارش تهيه كنيد.

 

8190...0938: با عرض سلام و خسته نباشید ما نیروی شرکتی مراکز بهداشتی آذربایجان شرقی شهرستان ملکان هستیم که طی نامه ای از وزارت بهداشت قرار بر این شده که ما رو از کار حذف کنند. با این شرایط اقتصادی چطور بریم خونه نشین بشین خواهش میکنم مشکل ما رو پیگیری کنین با تشکر از زحماتتون.

 

5759...0939: مدیریت محترم خبرنگاران جوان باسلام احتراما اینجانب اویس اکبری ساکن حومه شهرری عاجزانه از حضورتان تقاضا دارم به مشکل اینجانب طی گزارشی رسیدگی فرمائید. درسال ۱۳۹۶ با درد مقعد و ورم به بیمارستان آتیه تهران شرک غرب مراجعه کردم چندین بار دکتر این بیمارستان بنده را عمل کردند. متاسفانه امسال ۱۳۹۸ بعداز دو سال متوجه شدیم که عمل ایشان اشتباه بوده و بنده را تا پای مرگ کشانده به کمک دوستان دربیمارستان دیگرعمل کردم چند روزی است . کمی بهبود یافتم ولی چه فایده ایشان بنده را موش آزمایشگاهی کرده بود و با داروخانه و لوازم پزشکی قراداد مخفیانه دارد که استفاده غیرمجاز می نماید. باتشکر منتظر تماستان هستم.

 

6038...0930: چرا سهام عدالت آزاد نمی کنند ما فرش و یخچال نداریم چرا به داد مستمری بگیران تامین اجتماعی و افرادی که حقوق ندارن نمی رسند.

 

1045...0917: سلام امروز بنده همراه با خانوادام به مطب چند دکتر رفتم به خاطر نوع مشکلم هریک از مطبهای دکترمراجعه میکردایم هنوز بدون کارت خوان بوداند و ما مجبوربودیم مسافتی را طی کنیم تا پول نقد بگیریم نجفی فر هستم از فارس.

 

6382...0916: سلام و عرض خسته نباشید خدمت کارکنان زحمت کش صدا و سیما خواهشمند است مطالبات فرهنگیان بخصوص پاداش پایان خدمت فرهنگیان را از مسولین وزارت آموزش و پرورش جویا شوید چون مدت هشت ماه از پرداخت آن می گذرد و ارزشش خیلی کم شده است.

 


4970...0933: با سلام. الان مدتیه که ایران خودرو برای تنظیم بازار تحویل فوری گذاشته و ساعت ۱۰ صبح زمان ثبت نام در سایت هست. اما وقتی ساعت ۱۰ وارد سایت می شویم با پیغامی به معنی "برنامه فروشی برای درخواست شما وجود ندارد " مواجه می شویم. نمایندگی ها که زنگ میزنیم می گویند که خب همون ساعت ۱۰ ثبت نام تکمیل و سایت بسته میشه. لطفا در این مورد گزارشی تهیه بفرمایید.

 

5931...0918:سلام، لطفا راجع به کنترل ساعت کاری رانندگان کامیون که با خستگی و خواب آلودگیشان، باعث وقوع تصادفات فجیع میشوند،گزارشی تهیه فرمایید.باتشکر.

 

4262...0912: با عرض سلام. من فرهنگى بازنشسته ى ٩٧ هستم بعد از سى سال زحمت براى فرزندان اىن مملكت با حقوق ناچيزى بازنشست شدم و تاكنون هم هيچ خبرى از پاداش پايان خدمتم نيست.لطفا پيگيرى كنيد. با تشكر

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار