راهدارخانه آلوارس سرعین دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: راهدارخانه آلوارس سرعین با هدف رونق گردشگری زمستانی به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از عملیات عمرانی احداث راهدارخانه در جاده دسترسی به پیست اسکی و تله سیژ آلوارس گفت: راهدارخانه آلوارس در راستای تحقق زمستان بیدار و رونق گردشگری زمستانی اردبیل در دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: این پروژه به منظور ارائه خدمات به مسافران و گردشگران زمستانی در دست اجرا است.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل افزود: با بهره برداری از راهدارخانه آلوارس مسیر دسترسی به پیست اسکی همواره باز بوده و خدمات راهداری ارائه خواهد شد.

رحمتی افزود: اعتبار اختصاص یافته برای احداث این راهدارخانه ۱۳ میلیارد ریال بوده و تاکنون این پروژه ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی تاکید کرد: مساحت زمین اختصاص یافته ۲۵۰۰ متر مربع است و ساختمانی به مساحت ۴۰۰ متر مربع شامل ۲۰۰ متر سوله و ۲۰۰ متر ساختمان اداری و راهداری احداث می‌شود.

دبیر کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی استان اردبیل بیان کرد: زمستان بیدار ماموریتی است که از سوی استاندار اردبیل به مدیران دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده و در این راستا اداره کل راهداری نیز نسبت به بهبود کیفیت خدمات راهداری در فصل زمستان اهتمام دارد.

انتهای پیام/ح

بهره برداری از راهدارخانه آلوارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار