قلعه نویی: لیگ فرسایشی داشتیم/ صحبتی با مسئولان باشگاه استقلال نداشته ام

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: یگمان فرسایشی بود اما همین که در هفته های پایانی تکلیف صدر و انتهای جدول مشخص نبود جای شکر دارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر قلعه نویی  سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در مورد اتمام لیگ برتر اظهار کرد: لیگ برتر فوتبال کشورمان فرسایشی بود اما همین که در هفته های پایانی تکلیف صدر و انتهای جدول مشخص نبود جای شکر دارد و نشان می دهد لیگ ما در حال رشد است.

او در ادامه افزود: از سبحانی و عظیمیان، کارگران خوب فولاد مبارکه، مدیرعمل باشگاه و اعضای هیئت مدیره تشکر می کنم. محمدرضا تابش تمام شاخصه های مدیریتی را دارد و خداراشکر می کنم که با مدیریت چنین فردی کار کردم.

قلعه نوعی: لیگ فرسایشی داشتیم/ صحبتی با مسئولان باشگاه استقلال نداشته ام

قلعه نویی تصریح کرد: باشگاه سپاهان در این فصل ۲۵ مقام قهرمانی داشته است و ۳هزار ورزشکار داریم. روز اولی که به این تیم آمدم هیچ قولی به مسئولان سپاهان ندادم چرا که در سه سال اخیر این تیم نتیجه نگرفته بود. از طرفی طبق اسنادی که داریم ۳ تیم بالای ۱۰۰ میلیارد هزینه کرده بودند اما بودجه ما ۴۰ میلیارد بود. مربیان استقلال و پرسپولیس ۲ تا ۳ سال در این تیم کار کردند و در این شرایط کارمان خیلی سخت بود. از طرفی اعتقاد دارم به تیم ما نگاه عدالتی نشد. بازی ما با ذوب آهن را برداشته و به تیم دیگری دادند تا مجبور شویم ۶ فرودین با ذوب آهن بازی کنیم. امسال نگاه عدالت گونه نبود. من مسائل فنی را کاری ندارم و به پرسپولیس تبریک می گویم. برانکو دوست من و یکی از بهترین مربیان خارجی است که برای ما زحمت کشیده است. با این وجود رفتار خوبی با سپاهان نشد. اگر می خواهیم فوتبالمان پیشرفت کند باید نگاه به تمام‌ تیم ها عادلانه باشد.

قلعه نویی با اشاره به کیفیت تیم پدیده اظهار داشت: به یحیی گل محمدی و تیمش تبریک می گویم که به نظرم فوق العاده و پدیده لیگ بودند. این تیم فوق العاده بازی می کرد اما در بازی با همین تیم هم داوری به ضرر مان بود. انشالله مشکلاتی که درون فوتبال ما است دیده شود. از برنامه هایی هم که نگاه شان سطحی نیست تشکر می کنم. باز هم از سازمان لیگ و کمیته داروان با وجود دلخوری که از آنها دارم تشکر می کنم.

قلعه نوعی: لیگ فرسایشی داشتیم/ صحبتی با مسئولان باشگاه استقلال نداشته ام

سرمربی سپاهان با اشاره به افتخارآفرینی زهره هراتیان، رئیس ایفمارک ایران در همایش اخیر کمیته پزشکی AFCگفت: همسر محترم افاضلی، افتخار فوتبال ایران است و باید ایرانی را باور کنیم. برخی ها در این ۱۰ سال زدند و چه قدر همین دکتر هراتیان را اذیت کردند اما با تمام بی مهری ها او برای ایران افتخار آفرین شد. اگر ایرانی را باور کنیم جزء ۲۰ کشور برتر جهان می شویم.

او درباره اینکه آیا تاکنون از باشگاه استقلال پیشنهادی دریافت کرده یا خیر، بیان کرد: من همه چیز را واقعی می گویم. استقلال جزء خاطرات زندگی من است و در شرایطی عضو استقلال بودم که شرایط خوبی نداشت. روزی با اسناد و مدارک می گویم با عشق و بدون پول برای استقلال خدمت کردم. برخی ها در فصای مجازی بیشترین لطمه‌ را به استقلال زدند. یکی مثل زرینچه در دسته سه به استقلال کمک کرده. حمید بابازاده و صادق ورمزیار هم این کار را انجام دادند درحالی که درآن زمان خیلی ها پول گرفتند و از استقلال رفتند. هیچ باشگاهی با من صحبت نکرده و من هم تا زمان اتمام جام حذفی به هیچ موضوعی فکر نمی کنم.


بیشتر بخوانید:

خطیر: سرمربی فصل آینده استقلال قطعا خارجی خواهد بود / شفر به دنبال حاشیه سازی است

قاسم پور: ثبات منجر به قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر شد/ بازیکنان خارجی از لحاظ فنی خوب نبودند

اقبالی: قهرمانی در شان پرسپولیس نبود/ تغییرات زیاد مربیان یکی از معضلات فوتبال ما بود


انتهای پیام/

صحبت های قلعه نوعی در مورد لیگ هجدهم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.