تابش: اگر شرایط برابری داشتیم قهرمانی از آن تیم ما بود / ظرف ۲ سال قهرمان آسیا می‌شویم

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: شاید اگر ما در شرایط برابر با سایر تیم‌ها رقابت داشتیم به طور حتم قهرمانی از آن تیم ما بود،

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان اظهار کرد: همانطور که اشاره کردید سپاهان بعد از ۲، ۳ فصل ناکامی در این فصل خیلی خوب کار کرد و از نظر من سپاهان قهرمان است. شاید اگر در شرایط برابر ما با سایر تیم‌ها رقابت داشتیم به طور حتم قهرمانی از آن تیم ما بود، اما یک بازی دیگر در جام حذفی با پرسپولیس داریم و همه تلاشمان  این است که در آرامش بازی کنیم و بتوانیم یک بازی جوانمردانه و خوب را برگزار کنیم و خیلی امیدوار هستیم که در جام حذفی قهرمان شویم. من واقعا از تیمم ممنون هستم چرا که زحمت کشیدند و همه تلاش خود را کردند و از نظر من این تیم قهرمان است.  

تابش: اگر شرایط برابری داشتیم قهرمانی از آن تیم ما بود / ظرف 2 سال قهرمان آسیا می شویم

تماشاگران ما نشان می دهند شرایط میزبانی به چه صورت است 

او درباره میزبانی از تیم پرسپولیس در جام حذفی بیان کرد:  همه تلاش خود را می‌کنیم که میزبان شایسته‌ای باشیم و امروز صبح هم صحبت کردم و ان شاالله جمعیت زیادی به ورزشگاه می‌آیند و  تعداد اندکی رفتار‌های ناهنجار داشته باشند. مطمئن هستم که مردم شایسته اصفهان همه تلاش خود را می‌کنند که میزبان شایسته‌ای باشند و به طور طبیعی هم در یک فضای آرام و بازی جوانمردانه ما می‌توانیم نتیجه بهتری بگیریم و خدای نکرده شرایط نامناسبی را ایجاد نمی‌کنیم. من مطمئن هستم که با تدابیر اندیشیده شده و با اعتماد و احترامی که برای هواداران خود قائل هستم تماشاگران ما در این بازی نشان می‌دهند که شرایط میزبانی به چه صورت است و با فرهنگ هستند. همین جا از آن‌ها  خواهش می‌کنم که فقط تیم خود را تشویق کنند و خودم بار‌ها گفتم تشویق تیم  و بازیکنان  بسیار موثرتر است تا اینکه خدای نکرده به تیم مقابل توهین کنیم و شرایط دیگری رقم بزنیم.

هواداران عامل بقای تیم سپاهان هستند 

تابش  تصریح کرد: چندین مرتبه  گفتم که یکی از عوامل بقا و رشد باشگاه همین هواداران هستند و اینکه تیم ما مردمی است و در برخی از مواقع اگر هواداران نبودند باشگاه ما از بین می‌رفت. همین مردم بودند که پشتیبان تیم و باشگاه بودند و از همین جا از آن‌ها خواهش می‌کنم که به طور حتم شرایط میزبانی را به حریف نشان بدهند. اگر تعداد اندک هم هستند که قصد دارند شرایط را نامناسب کنند خود هواداران ما با آن‌ها برخورد کرده و جلوی این حرکات می‌گیرند.  

تابش: اگر شرایط برابری داشتیم قهرمانی از آن تیم ما بود / ظرف 2 سال قهرمان آسیا می شویم

بازیکنان ما استحقاق قهرمانی داشتند 

تابش درباره اینکه همین  کادر فنی در فصل آینده هست، گفت: بله ما ۲، ۳ فصل ناکام بودیم، اما سپاهان همیشه شرایط بزرگ بودن را دارد چرا که پتانسیل بالایی دارد. بعد از ۲، ۳ فصل ناکامی کسب  رتبه دوم هم در لیگ کار آسانی نیست و نتیجه زحمات کادر فنی، امیرقلعه نویی سرمربی تیم و بازیکنان است. آخرین بازی لیگ برتر بود و یک مورد تنش و مشکل بین بازیکنانمان در این مدت نداشتیم و من طی چند سال گذشته تیمی به این منظمی و با انضباطی ندیدم و به طور حتم این موضوع نتیجه خوب بودن بازیکنان و اینکه مدیریت خوب در تیم ما اعمال شده است که بازیکنان به این خوبی کار کردند. بازیکنان ما استحقاق قهرمانی هم داشتند و از نظر من و باشگاه قهرمان هستند و خیلی امیدوار هستیم در جام حذفی قهرمان شویم.  

چند تغییر  با نظر سرمربی خواهیم داشت 

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره کسب سهمیه آسیایی و تقویت تیم برای فصل بعد گفت: به طور حتم ما سهمیه مستقیم آسیا را گرفتیم و بحث پلی آف نداریم و برای فصل آینده در آسیا حضور داریم.  به طور طبیعی تیمی که می‌خواهد در آسیا شرکت کند باید سرمایه گذاری خوبی داشته باشد و ما بنا نداریم که فقط بدون برنامه در  آسیا شرکت کنیم. به هر حال  با توجه به پیشینه مناسبی که داریم و نایب قهرمان آسیا شدیم و در باشگاه‌های جهان هم شرکت کردیم و یک سال هم اگر بازیکن ما محروم نمی‌شد حتی می‌توانستیم قهرمان آسیا شویم. مطمئن باشید هدف گذاری ما موفقیت در آسیا است و حداقل ظرف ۲ سال ما قهرمان این رقابت‌ها شویم. اگر بتوانیم فصل جدید قهرمان شویم که چه بهتر است، اما همه تلاش خود را می‌کنیم که تیم در حد بین المللی و آسیایی بسته شود و بازیکنان ما خوب هستند، اما شاید چند تغییر با نظر سرمربی تیم داشته باشیم.  


بیشتر بخوانید:

دوئل سپاهان و پرسپولیس برای کسب جام هجدهم

اعتراض رسمی باشگاه سپاهان از فغانی

فتاحی: اشتباهات داوری رخ نمی‌داد با خیال راحت قهرمان شده بودیم


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار