آمد وشد خودرو‌ها به جاده چالوس از کرج - مرزن آباد یک ساعت زودتر ممنوع شد/ ترافیک در جاده هراز و چالوس نیمه سنگین

رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد وشد خودروها به جاده چالوس از کرج - مرزن آباد یک ساعت زودتر ممنوع شد.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: آمد وشد وسایل نقلیه در جاده چالوس از کرج به مرزن آباد به دلیل تخلیه بار ترافیکی و ایمنی مسافران یک ساعت زودتر از ساعت سه بعدازظهر امروز تا ۱۲ امشب از کرج  به مرزن آباد ممنوع شد.
 
رئیس پلیس راه مازندران  با بیان اینکه هم اکنون آمد وشد خودرو‌ها در حوزه استحفاظی مازندران در جاده چالوس پرحجم و بصورت قطاری ایست و حرکت در حال انجام است، گفت: در محدوده پلیس راه آمل تا تونل سپاه صد حدود ۴۰۰ متر  ترافیک سنگین است، 

سرهنگ قدمی افزود: جاده چالوس از مرزن آباد به کرج حدود ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه امروز تا ساعت ۲۴ امشب یکطرفه می‌شود.

وی  گفت:آمد و شد خودرو‌ها اکنون در جاده هراز از پاسگاه لاریجان و ارتفاعات این مسیر حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ متر  ترافیک نیمه سنگین است.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه آمد وشد خودرو‌ها در جاده‌های کیاسر، سوادکوه و محدوده درون شهری عادی و روان گزارش شده است. افزود: جاده کیاسر از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه امروز به سمت ساری شاهد ترافیک نیمه سنگین خواهیم بود و به احتمال زیاد برای تخلیه بار ترافیکی و روان سازی این مسیر یکطرفه شود.

سرهنگ علیرضا قدمی گفت: از لحاظ شرایط وضعیت جوی هم اکنون آسمان استان صاف و آفتابی و سطح جاده‌ها خشک است.
 
رئیس پلیس راه مازندران افزود: از ساعت هشت صبح امروز ورود کامیون و کامیونت به جاده هراز ممنوع شده است و این اعمال محدودیت تا ساعت ۲۴ امشب ادامه دارد.
 
وی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۴۴۳۴ و ۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/ آ
 

آخرین وضعیت رفت و آمد خودرو‌ها در جاده‌های منتهی به شمال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار